varför ha body på sig?
Hittar många Bodys i klädaffärerna som att det skulle vara inne på modet. Jag tycker mest Bodys är för bebisar. Varför har vuxna människor body på sig undrar jag?
Hittar många Bodys i klädaffärerna som att det skulle vara inne på modet. Jag tycker mest Bodys är för bebisar. Varför har vuxna människor body på sig undrar jag?
en anledning kan vara att man inte vill att överdelen ska glida upp så man ser magen/troskanten.
en anledning kan vara att man inte vill att överdelen ska glida upp så man ser magen/troskanten.
Tycker det är fult och osmidigt. Inte minst om man lätt blir superkissnödig.
Vanliga tajta toppar glider upp och visar en glipa. Köper man större toppar är de inte längre tajta. Köper man längre toppar glider de upp och veckar sig. Man är ute efter en tajt, slät passform vilket man får med body.
Jag vet inte.
Men sparkdräkt finns ju också i vuxenstorlek (Onepiece)
Jag älskar att ha body på mig eftersom jag avskyr att frysa om nedre delen av ryggen, där njurarna sitter - den delen ska man hålla varm! Inga linnen eller undertröjor som korvar sig och glider upp, bara slät och fin hela vägen. Lite obekvämt med knappar i grenen ibland dock. Ska nog ta och köpa mig en ny body förresten, var längesen jag hade en nu.