Typ mensvärk
Jag har sedan ägglossning haft mycket konstiga förändringar i kroppen. Det börjar med att jag tar ut min spiral som suttit 8 år. Det gjordes 10 januari, fick mens direkt. Men äl började bara några dagar efter och runt den 20 hade jag min förmodade äl. Direkt efter äl fick jag molvärk långt ner i magen, först som mensvärk. Sen slet och stramade och värkte det som bara den. Sen var det mest i ljumskarna och det kändes verkligen som att nån slet i dom. Det är nu äl +10 och jag har haft såå ont i fogarna vid sidan av blygdbenet, gör även ont om jag rör dom knölarna som sitter vid sidan av blygdbenet där allt sitter ihop om nån förstår. samtidigt som det gjort så fruktansvärt ont i båda skinkor som strålat ner i båda benen ända ner till fötterna. Aldrig haft så tidigare inte ens innan jag satte in spiralen för 8 år sedan. Det där med fogarna och skinkorna och benen har nästan gått över idag, mest ont i nedre delen av magen nu och idag började även brösten ömma fast på sidorna av dom, även mitt på bröstvårtan fast under själva vårtgården inte nåt i bröstvårtan. Mina armar känns tunga som att jag skulle gjort armhävningar eller nåt och de ömmar lite i armhålorna. Vad är detta? Testade cb snabbtest i morse men visade neg. Har 5 dagar till mens. Kan eventuellt skilja en dag hit eller en dag dit om ja räknat nåt fel.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-01-30 23:38
Ska även tillägga att allt har varit värst på kvällar/nätter. Senaste 3 nätterna har jag knappt kunnat ligga på rygg för det gjort så ont i benen skinkorna och blygdbenet/ljumskarna.