• Marsipani

    Han har noll lust

    Jag är 30år, lever med min sambo sedan 4 år tillbaka.

    I ett år har jag gått och klurat...

    Vi har aldrig sex. En gång på 19 månader nu.

    Jag har tagit upp detta mååånga gånger och försökt luska ut vad som ligger bakom.

    Mår han dåligt? Har han blivit totalt osexuell? Tänder han inte på mig?

    Vi har aldrig haft en sexuell relation, utan det har varit kanske en gång i månaden. Vilket är helt ok för min del. Men nu när det är totaltorka, inte någon sorts av sex, så blir jag knäpp.

    Ja, han rör mig när jag går förbi. Får pussar och kramar. Men inte mer än så, inte ens ett hångel!

    Och när jag försöker minsta lilla så liksom slinker han undan eller skämtar bort det.

    Vår relation i övrigt är fantastisk; gemensamma intressen, mycket vänner och fartfyllt liv. Vi funkar som ett deam-team i många fall!

    Frågan: ska jag vara kvar i detta 'bästavänförhållandet' eller ska jag leta mig vidare till någon som åtrår mig?

    Är gräset grönare på andra sidan?

    Hjälp mig o mina hjärnhalvor att komma fram till något!

  • Svar på tråden Han har noll lust
  • Underhill

    Svårt sånt...inte minst om ni inte kan prata om o kring det hela. Vi har ju olika lust, så visst finns det grönare gräs i det avseendet. Tråkigt råd måhända, men se till att prata om det med varandra.


    E vi överens så kör vi
  • Sexlicens

    Vet precis vad du menar.

    Har nyligen skiljt mig själv.

    Vi levde som syskon de senaste 3-4 åren med sex kanske 2-3 ggr på år.

    Vi hade en ganska öppen relation men när hon hade sex med sin älskare betydligt oftare än med mig så var det inte kul längre.

    Funkar det inte att prata med varandra så får du göra nåt åt situationen.

    Separera eller skaffa en älskare. Vem vet, det kanske skulle tända din pv...

    Danne i Värmland

Svar på tråden Han har noll lust