• Anonym (Jasmine)

Känns som han inte älskar mig på riktigt.

Hej!

Jag kände jag måste skriva av mig lite.

Har varit ihop med min pojkvän snart i 2 år.

Har velat hela tiden om vi är verkligen rätt för varandra.

Delvis för vi pussas för lite (enligt mig och mindre än vad jag är van vid). Blir max 3 pussar på munnen under dagen. Vilket är Hej, Hejdå och godnatt.

Jag känner att vi inte har alls mycket att prata om. Vi skrattar nästan aldrig ihop. MEN vi hittar på mycket grejer men ibland känns det till och med tråkigt.

Jag är oftast den som får ta initiativ till sexet vilket jag inte heller är van med.

Vi säger knappt att vi älskar varandra. Isåfall när vi väl gör det så kollar vi inte i ögonen.

Jag känner mig klängig när jag pussar han flera gånger på kinden eller munnen. Vilket känns tråkigt.

Sen är det massa tjejer i bilden (som ex osv) där han har rensat konversationer och tänkte undvika att säga att ex har hört av sig. Så mycket sånt får mig att må dåligt.

Även sett hans fina komplimanger till sina ex. Att dem är så: fina, underbara och vackra.

Allt jag får höra är: snygging och söt.

Kan komma på massa mer grejer. Jag Har pratat med honom flera gånger vad jag känner.

Vi har försökt få det bättre med pussar och att han ska ta initiativ men allt blir likadant.

Jag har svårt att släppa folk så vetinte hur jag ska lyckas göra slut. Jag känner mig ändå trygg med honom och vi kramas en del. Men saknar allt annat..

Vafan ska man göra? Någon som varit med liknande?

• Svar på tråden Känns som han inte älskar mig på riktigt.
  • Anonym (eee)

Låter lite tråkigt i mina öron. Vad tänker du om 10-20 år? Vill du ha det så där? 

• Anonym (D)

Det verkar som att hans intresse ligger någon annanstans. Lämna tycker jag. Om han verkligen vill ha dig i sitt liv så kommer han att steppa upp.

• Anonym (Ninni)

Du ska absolut inte ta att han ger andra tjejer utseendekomplimanger.

• Plupp73

Det är ju faktiskt inte givet att man älskar varandra på riktigt efter 2 år. Det verkar som om frasen slösas med idag.

När jag dör är jag tämligen övertygad om att jag bara kommer att ha älskat två personer, utöver mina barn. Övriga har jag varit förälskad i, kanske kär och känt en värme för. Men inte älskat.

• Anonym (Jasmine)
    Anonym (eee) skrev 2019-01-31 20:01:56 följande:

Låter lite tråkigt i mina öron. Vad tänker du om 10-20 år? Vill du ha det så där? 

Jaa alltså det är nog det tråkigaste förhållande jag har haft på många sätt. Nej självklart inte.. Men jag har svårt att släppa taget om folk jag ändå tycker om. Sen är problemet att vi är sambos så vi ses ju varje dag..
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (D) skrev 2019-01-31 20:40:15 följande:

Det verkar som att hans intresse ligger någon annanstans. Lämna tycker jag. Om han verkligen vill ha dig i sitt liv så kommer han att steppa upp.

Jaa är det jag känner också. Men så kommer det få dagarna han faktiskt är gulligare. Men inte alls ofta som jag kanske behöver eller är van vid.

Är van vid känna kärlek och se på han att han verkligen älskar mig men det är inte så med denna killen.
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (Ninni) skrev 2019-02-02 19:55:55 följande:

Du ska absolut inte ta att han ger andra tjejer utseendekomplimanger.

Jag skrev nog lite fel. Jag har sett bara någon gång att han har kommenterat sina ex bilder när de var ihop med finare ord till dem än mig. Delvis att de är vackra, underbara och fina medan jag får höra: snygging och söt. Vilket enligt mig känns så opersonligt och är något man säger till någon man kanske.inte känner så väl. Så jag tar åt mig konstigt nog..
  • Anonym (nej)

Jag fastnade med en sådan man och det blir bara värre med åren. Till slut hade vi inte ens sex längre överhuvudtaget. 

Jag önskar att jag hade klippt betydligt tidigare. Innerst inne visste jag ändå att det inte skulle leda någonstans.

• Anonym (Jasmine)
    Plupp73 skrev 2019-02-02 21:42:09 följande:

Det är ju faktiskt inte givet att man älskar varandra på riktigt efter 2 år. Det verkar som om frasen slösas med idag.

När jag dör är jag tämligen övertygad om att jag bara kommer att ha älskat två personer, utöver mina barn. Övriga har jag varit förälskad i, kanske kär och känt en värme för. Men inte älskat.

Jag trodde det var verkligen det man ska göra och alltid gjort med förra killar. Var ihop med en kille i 4 år och både kände och visade starkt att vi älskade varandra. Men allt är så annorlunda med denna killen. Allt från pussar, förspel, komplimanger och allt! Mer än hälften så mindre än förra förhållanden jag har haft..

För mig så är det viktigt att man älskar varandra.
Svar på tråden Känns som han inte älskar mig på riktigt.