• Anonym (Frågsam)

Vän i styrelsen

Hej,

Är ?vän? med en kvinna i samma styrelse som jag sitter i.

Vi träffas lite då och då i styrelse sammanhang och har då en ganska bra kemi. Vi tittar på varandra och fnissar fånigt. Där finns absolut ett intresse från båda.

Dock så är vi båda i förhållande. Vad tycker ni att jag/vi ska göra?

• Svar på tråden Vän i styrelsen
  • Anonym (Praktisk)

Intresset för ett livslångt förhållande
    eller bara att förstöra två förhållanden med ett engångsligg ?

• Anonym (NISSE)
    Anonym (Frågsam) skrev 2019-02-01 17:55:35 följande:

Hej,

Vi träffas lite då och då i styrelse sammanhang och har då en ganska bra kemi. Vi tittar på varandra och fnissar fånigt. Där finns absolut ett intresse från båda.

Delar av styrelsen kan åka på STÅ PICKS PARTY vet ja..
  • Anonym (NISSE)

Hej,

Delar av styrelsen kan åka på STÅ PICKS PARTY vet ja..
  • Anonym (A)

Skulle inte göra någonting.

• Anonym (Triss)

Jag gjorde en miss i ett liknande senario, blev kär och tog egentligen aldrig tag i snacket. Så det där avslutet kanske tar längre tid att gå vidare ifrån.

Vi ses ju väldigt sällan och hörs ingenting längre. Men aj vad jag längtar, varje dag känns som en månad. För din egen skull tycker jag att du ska ta tag i situationen, red ut alla frågetecken, innan det blir ett större problem, kanske påverkar det din relation i negativ mening.

• Anonym (homo sapiens)

Hej,

Men för helvete människa, fattar du verkligen inte själv vad som är rätt och fel att göra i ett sånt läge? Menar du på fullt allvar att du inte vet vad du borde göra och måste därför ställa frågan?

Låt mig ge dig ett tips, fråga din fru vad hon tycker du ska göra, eller era ungar? eller fråga hennes man om han är ok att du drar över hans fru så borde du få svart på vitt på vad du borde göra.

Ibland undrar man om vi inte håller på och går tillbaka till apstadiet. 
  • Elefantmannen2
    Anonym (homo sapiens) skrev 2019-02-04 13:41:36 följande:
    Men för helvete människa, fattar du verkligen inte själv vad som är rätt och fel att göra i ett sånt läge? Menar du på fullt allvar att du inte vet vad du borde göra och måste därför ställa frågan?

Låt mig ge dig ett tips, fråga din fru vad hon tycker du ska göra, eller era ungar? eller fråga hennes man om han är ok att du drar över hans fru så borde du få svart på vitt på vad du borde göra.

Ibland undrar man om vi inte håller på och går tillbaka till apstadiet. 

Om TS hade varit nöjd med sitt nuvarande förhållande hade tanken inte slagit honom.

Vad tycker du att anledningen till att stanna i det förhållandet skulle vara? 

Hela världen är full med riktigt usla förhållanden som ingen av de inblandade mår bra av. Inklusive barnen.

En liten affär gör ofta halvusla förhållanden bättre.

• Anonym (homo sapiens)
    Elefantmannen2 skrev 2019-02-05 16:21:08 följande:

Om TS hade varit nöjd med sitt nuvarande förhållande hade tanken inte slagit honom.

Vad tycker du att anledningen till att stanna i det förhållandet skulle vara? 

Hela världen är full med riktigt usla förhållanden som ingen av de inblandade mår bra av. Inklusive barnen.

En liten affär gör ofta halvusla förhållanden bättre.

Du drar väldigt stora slutsatser baserat på... vadå? Var någonstans har TS skrivit någonting om relationsproblem?

Folk knullar runt precis lika ofta även i bra förhållanden så din teori haltar. Och även om han skulle ha problem hemma så rättfärdigar väl det ändå inte att gå ut och knulla runt bakom ryggen på frun? I så fall är det väl frun ska ta det med.
  • Elefantmannen2
    Anonym (homo sapiens) skrev 2019-02-05 16:28:35 följande:
    Du drar väldigt stora slutsatser baserat på... vadå? Var någonstans har TS skrivit någonting om relationsproblem?

Folk knullar runt precis lika ofta även i bra förhållanden så din teori haltar. Och även om han skulle ha problem hemma så rättfärdigar väl det ändå inte att gå ut och knulla runt bakom ryggen på frun? I så fall är det väl frun ska ta det med.

Det är generella slutsatser.

Att TS har barn och borde tänka på dem är däremot din egen konstruktion. Det står ingenstans.

Nej, folk i lyckliga förhållande "knullar" så klart inte "runt" lika mycket. Vad får dig att påstå det? Det fattar vem som helst att det är felaktigt.

• Anonym (homo sapiens)
    Elefantmannen2 skrev 2019-02-05 17:15:44 följande:

Det är generella slutsatser.

Att TS har barn och borde tänka på dem är däremot din egen konstruktion. Det står ingenstans.

Nej, folk i lyckliga förhållande "knullar" så klart inte "runt" lika mycket. Vad får dig att påstå det? Det fattar vem som helst att det är felaktigt.

Eh, jo faktisk är folk otrogna i både bra och dåliga förhållanden. Att otrohet enbart skulle förekomma i dåliga förhållanden är en MYT som otrogna människor gärna använder som ursäkt. Och det kan vem som helst som ids läsa på lite fatta.

Men du missade en viktigt punkt där....vafan spelar det för roll hur förhållandet ser ut, det gör det väl inte mer rätt att bedra sin fru och eventuella barn för det?

Har han problem med frun så är det väl med HENNE han ska lösa det med, inte genom att sticka kuken i någon annan tant eller?
Svar på tråden Vän i styrelsen