Är jag kär i någon annan?
Hej alla.
Jag är i en väldigt jobbig sits... jag vänder mig hit för att se om någon kanske har något.. råd? Tips? Eller ah jag vet faktiskt inte vad.. letar nog bara efter en annan åsikt än min egna.
I somras skrev en killkompis till mig, vi har känt varandra i ca 7 år nu men vi har inte haft kontakt på 1,5 år pga han tog bort mig då han hade känslor för mig men jag är i ett lyckligt förhållande så jag brydde mig inte så mycket om det, visst tråkigt att förlora en nära vän men så blev fallet iallafall. Men nu till saken, den här killkompisen som vi kan kalla för ?Linus?. Linus skrev till mig i somras och ja vi börja skriva fram å tillbaka till varandra nästan varje dag. Linus har flickvän nu och bor med sin tjej och ja de verkar lyckliga. Jag är fortfarande tillsammans med samma kille som jag var med när Linus tog bort mig. Så ja allt verkar ju ändå bra tänkte jag vi båda är i ett förhållande och är glada. Eller?
Linus och jag skriver nästan varje dag till varandra. Vi skriver alltid ?Godmorgon? och frågar alltid hur dagen har varit osv. Och jag har märkt att jag har fått en längtan efter detta morgon meddelandet från honom. Jag tänker på honom nästan jämt. Jag fantiserar om honom. Ja.. jag kan inte sluta tänka på honom helt enkelt. Vi har valt att inte träffas då ja vi är rädda att ?något? kanske händer. Jag vet inte hur jag ska göra, jag älskar min pojkvän men jag tror jag har känslor för Linus också... jag har inte sagt något till Linus för jag har varit rädd för vad han ska säga.
Snälla kan någon komma med nå tips eller bara säga att denna lilla romansen jag har för Linus kommer att försvinna! Jag vet inte vad jag ska göra längre..