• Keabro

    Blankt test plus dagen efter

    Hej! Jag blir tokig på dessa test.

    Jag har billiga från Babyplan och på dagens äl + 9 ser jag ett nästintill obefintligt streck. Sambon ser absolut ingenting så jag funderar på om det är "remsan" där det egentligen ska bli färg som jag ser och att det verkligen är negativt.

    Jag undrar om det är någon som fått ett blankt test och sedan dagen efter plussat? Vilken dag efter äl låg ni på då?

  • Svar på tråden Blankt test plus dagen efter
  • Birdiz

    Jag testar också med såna! 
    Ser en svaaaag skugga på mina som bara går att se på bild om man kraftit ökar kontrasten, min sambo ser "en svag skugga men tror inte det är något.." 
    Men tror att de kan ändras från en dag till en annan!

  • Keabro
    Birdiz skrev 2019-02-04 15:29:19 följande:

    Jag testar också med såna! 

    Ser en svaaaag skugga på mina som bara går att se på bild om man kraftit ökar kontrasten, min sambo ser "en svag skugga men tror inte det är något.." 

    Men tror att de kan ändras från en dag till en annan!


    Vilken dag efter äl är du på?

    Egentligen är det väl bara att vänta och se om mensen kommer.. Men man vill ju veta Nuuu haha
  • Keabro
    Birdiz skrev 2019-02-05 07:11:50 följande:

    Har vanliga stickor från Graviditetskollen :D sj?


    Jag menar hur många dagar är det sen du hade ägglossning? :D

    För mig är det nu 11 dagar sen jag hade ägglossning och 4 dagar kvar till (förhoppningsvis inte) mens. Jag och sambon ska testa på torsdag igen 13 dagar efter äl (ägglossning) för han åker iväg under tiden min beräknade mens är. Och vi vill vänta så länge som möjligt :)
Svar på tråden Blankt test plus dagen efter