• Anonym (TS)

    Vart tog tråden vägen?

    Jag undrar vart tråden om den gravida kvinnan i tunnelbanan försvann? Var den olämplig eller?

  • Svar på tråden Vart tog tråden vägen?
  • Anonym (Söndertrollad)

    Jag skulle gissa att den blev för full av rasisttroll, så att moderaterna inte orkade hålla ordning i den utan stängde ner den helt istället. Brukar hända rätt ofta här.

  • Anonym (Söndertrollad)
    Anonym (Söndertrollad) skrev 2019-02-04 14:03:26 följande:
    Jag skulle gissa att den blev för full av rasisttroll, så att moderaterna inte orkade hålla ordning i den utan stängde ner den helt istället. Brukar hända rätt ofta här.

    *moderatorerna
  • Anonym (TS)

    Fast de handlade inte om var kvinnan kom ifrån utan hennes händelse.

  • Anonym (JW)

    Jag har sett flera trådar försvinna plötsligt (nej, inte mina egna trådar). Ingen av dem var olämplig... Enligt mig då. Moderatorerna här (och många av medlemmarna) verkar dock tycka att allt och inget är olämpligt av någon anledning så det är väl inte orimligt att anta att det tagits bort av den anledningen.

  • Anonym (Söndertrollad)
    Anonym (TS) skrev 2019-02-04 14:05:11 följande:
    Fast de handlade inte om var kvinnan kom ifrån utan hennes händelse.

    Precis. Men tråden drog ändå till sig folk som tyckte att kvinnans ursprung var det väsentliga.
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Söndertrollad) skrev 2019-02-04 14:16:36 följande:

    Precis. Men tråden drog ändå till sig folk som tyckte att kvinnans ursprung var det väsentliga.
    Mja, åt andra hållet då. Det var väldigt många som vill få det till att hon blivit avvisad enbart pga sitt ursprung och inte hennes beteende. "För hade det varit en blond tjej hade vakterna haft förståelse och låtit henne gå".

    Tråden drog till sig folk som tyckte att det väsentliga var att hon störde allmänheten och blev avvisad just därför. Och tråden drog till sig folk som inte höll med om att gravida står ovanför lagen.
  • Anonym (TS)
    Anonym (qwerty) skrev 2019-02-04 15:03:19 följande:

    Mja, åt andra hållet då. Det var väldigt många som vill få det till att hon blivit avvisad enbart pga sitt ursprung och inte hennes beteende. "För hade det varit en blond tjej hade vakterna haft förståelse och låtit henne gå".

    Tråden drog till sig folk som tyckte att det väsentliga var att hon störde allmänheten och blev avvisad just därför. Och tråden drog till sig folk som inte höll med om att gravida står ovanför lagen.


    Så sant så sant...
Svar på tråden Vart tog tråden vägen?