Bästa otrohetssajten?
Hej. Jag vänder mig till de av er som fått napp i någon av de sk otrohetssajterna. Vilken sajt skulle ni rekommendera? Var är chanserna störst för träff?
Hej. Jag vänder mig till de av er som fått napp i någon av de sk otrohetssajterna. Vilken sajt skulle ni rekommendera? Var är chanserna störst för träff?
Är du en kille eller en tjej?
Om du är tjej,vilken site som hest. Till och med FL kan fungera.
Om du är kille..good luck
Du kan lätt träffa någon här på FL
Är du en kille eller en tjej?
Om du är tjej,vilken site som hest. Till och med FL kan fungera.
Om du är kille..good luck
Fråga din partner! (Som redan varit där och fått napp ett flertal ggr med fantastiskt sex, till skillnad från det kassa sexet med dig.)
Hahaha. Har ingen partner. Vill inte ha någon heller. Däremot finns det ju en hel damer därute runt de 40 som behöver muntras upp lite emellanåt (inklusive din kärring?) och vilken man hjälper inte en kvinna i nöd?
På dig låter det som att en 40-åring med dåligt sexliv vore ett lätt kap Om du är ute efter någon som sätter din njutning i centrum sä lär inte en 40-årig kvinna som behöver muntras upp lite vara rätt person. Är hon otrogen så lär hon vara ute efter bättre sex än hon får hemma. Medelmåttigt duger liksom inte då. Kan du leva upp till det?!
Inga problem. Hade en 42-årig kvinna som kk ett tag. Det var inte planerat. Det bara blev så, men jävlar vilken mersmak det gav. Bästa sexet jag har haft. Kvinnor 40+ är klart bäst. Liverfarna, säkra på sig själva och deras sexualitet. De bara ger dig hän. Jag är 25 år, men mina tidigare ?eskapader? med jämnåriga tjejer var dopp i ett isbadkar i jämförelse med ?min? 42-åriga gudinna????????.
Inga problem. Hade en 42-årig kvinna som kk ett tag. Det var inte planerat. Det bara blev så, men jävlar vilken mersmak det gav. Bästa sexet jag har haft. Kvinnor 40+ är klart bäst. Liverfarna, säkra på sig själva och deras sexualitet. De bara ger dig hän. Jag är 25 år, men mina tidigare ?eskapader? med jämnåriga tjejer var dopp i ett isbadkar i jämförelse med ?min? 42-åriga gudinna????????.
Äldre kvinnor l 60 års åldern är bäst ????