20 år yngre tjej gav mig uppmärksamhet
Måste bara skriva av mig för jag har verkligen ingen att prata med.
Lite bakgrund, är en man i yngre 40 års åldern från södra Sverige som av jobbanledningar är borta från familjen måndag till torsdag varje vecka. Jag är gift sedan många år tillbaka och har tillsammans med min fru 2 st barn.
Jag har en ledande roll i mitt yrkesliv och anses av min omgivning att vara mycket framåt och ha stort självförtroende. Det verkar synas och märkas att jag har gjort karriär, det är så att jag normalt inte vill säga av vi tillsammans i familjen har tillgång till. Har av seminära vänner fått peakar om att vi är rika... Kort och gott, anses nog av många vara lyckad med stora sociala skills.
Själv har jag alltid tyckt mig själv vara framåt och målinriktad men har alltid haft dåligt självförtroende när det kommer till att uppvakta/prata med det andra könet om det inte är inom jobbet, nära vänner osv. Dvs där det inte kan tolkas på något sätt som att jag skulle kunna vara intresserad. Har alltid tyckt att jag själv har varit oattraktiv och svårt att varför ngn skulle kunna vara tillsammans med mig, än mindre känna ngn typ av attraktion. Så under hela min tid tillsammans med min fru så har jag aldrig varit otrogen, aldrig tittat nått åt ngnnannan, än mindre sökt mig till situationer där det skulle kunna ske nått. Dvs under mina arbetsresor till Gbg (där jag bor på hotell) så söker jag mig inte till barer mm mm. På tåget till och från Gbg så sitter jag alltid med lurar och bjuder inte direkt till konversation. Dock har jag sedan en lång tid tillbaka signat upp mig för en träningsgrupp där jag tränar, det är mer eller mindre samma grupp varje gång men det är alltid ngn som försvinner eller tillkommer.
I vanligt ordning har jag kommit nära en rad killar, vi tjoar stojar och snackar både före och efter. Pratar även med en del av de kvinnliga ledarna, jag är ju inte en potentiell partner osv osv...
Så hände det, jag pratade med en av mina tränarpolare och i vanlig ordning hade jag inte direkt bråttom hem. Bredvid honom stod en ny ung tjej i kanske 22-23 års åldern och packade ihop sina saker. Jag sa ngt till polaren men hon trodde att jag sa nått till henne och vi började snacka (OBS!! Detta händer ALDRIG i mitt liv), men istället för att hon (som ledarna) artigt avsluta så fortsatte hon prata, gav ett genuint intresse för mig och vad jag höll på med, stanna kvar länge så att vi blev sist kvar... Jag uppfattade henne som genuint intresserad av MIG?! Hon gjorde att jag kände mig sedd och bekräftad, nått som jag inte har känt sedan jag och min nuvarande fru var nykära. Det slutade med att vi bara sa hejdå och vi ses nästa vecka.
Mina känslor är sedan dess i total gungning. Jag kände nått som jag inte ens visste fanns. Det var som att hon gick rakt in i min kropp och penetrerade rakt igenom mitt stenhårda skal. Jag fattar såklart att ingen på allvar skulle vara intresserad av en som är 20 år äldre (relationsmässigt), även om jag har mycket lika med henne såsom utbildning mm mm. Hade jag varit singel och 15 år yngre hade jag säkert gjort nått men inte nu. Problemet är mina känslor, när min fasad nu rämnade så känner jag mig så ledsen, nedstämd, ifrågasätter mina livsval och inser att mitt dåliga självförtroende inte har dödat alla känslor som jag trodde var bortglömda, eller för min del omöjligt att känna. För att späda på det hela så känns det som jag varit otrogen, fast inget har hänt. Skäms så enormt för mina känslor samt att jag känner en sådan attraktion mot en yngre kvinna. Rent krasst vaf-n ska jag göra?!? Bara låta det bero och gömma undan dessa känslor igen...? Detta skedde alltså på några timmar... Att gå från ett rätt obekymrat liv till nått i totalt uppror, undrar vad hon gjorde med mig...?