• milloo

    Ont långt ner vänster sida

    Hej, jag har börjat få som en ganska ihållande smärta ifrån ljumsken & det strålar ner i benet. Vänster sida...

    jag pratade med barnmorskan idag om de & hon sa ?växtvärk? men de känns som de är fel ställe.

    Foglossning?

    Lånad bild ifrån google. & de är vänster sida. Strålar liksom ner i benet

    Se bild..

  • Svar på tråden Ont långt ner vänster sida
  • Anonym (Tror)

    Jag skulle tro att det är ligamenten. Växtvärk.

    Där kortet pekar så kan det värka på mig och då är det ligament.

    När jag jar haft foglossning så har det suttit längre ner vid bäckenet och strålar ut mot ljumskarna och ut i skinkorna och ner i benen

  • milloo

    Okej, tack för svar :) de strålar ner i vänster ben i mellan åt. Ska kontakta VÅC imorgon för säkerhets skull då de gör ondare när jag försöker ta u & göra nr 2.. hm får se vad de kan vara. Men barnmorskade sa ju också växtvärk så kanske de är de då

  • Anonym (Tror)
    milloo skrev 2019-02-07 20:52:12 följande:

    Okej, tack för svar :) de strålar ner i vänster ben i mellan åt. Ska kontakta VÅC imorgon för säkerhets skull då de gör ondare när jag försöker ta u & göra nr 2.. hm får se vad de kan vara. Men barnmorskade sa ju också växtvärk så kanske de är de då


    Jag skulle tro det är växtvärk men jag tycker absolut att du ska kontakta dom bara för att fråga en som besitter medicinsk kunskap, det här är min tredje graviditet men alla graviditeter skiljer sig åt och du ska inte gå och vara orolig i onödan :)

    Så ring imorgon så du för prata av dig ordentligt innan helgen kommer.

    Allt gott :)
Svar på tråden Ont långt ner vänster sida