• Fröken lillasyster

    Instituto Bernabeu Spanien?

    Som rubriken lyder undrar jag om någon har erfarenhet från denna kliniken? Deras garantipaket låter ju väldigt bra...

  • Svar på tråden Instituto Bernabeu Spanien?
  • Avatara
    Hej
    är ny här FM. Vi funderar på samma sak. Undrar om du har varit nöjd med deras servis? Fick ni bra resultat ? 
  • Ferguson 8

    Jag har varit på IB och det var för exakt 1 år sen (våren 2022). Valde de för deras renommé etc. Inledde med en rad tester inför ÄD men både min man och jag kände snabbt att det var helt fel ställe för oss. Vi saknade ett personligt och engagerat bemötande. Allt skulle ske som på "löpande band". Läkaren likaså iskall och oengagerad. Ingen kunde förklara processen och ännu mindre ge oss en tidsplan. Det brast totalt när vår så kallade personlig assistent cancellerade ett inbokat teamsmöte på dagen och vi email med förklaringen att "ett annat viktigt möte med andra läkare hade uppstått vid den tidpunkten. Ett år senare har jag inte fått de testresultaten som vi betalade > 1600 EUR för. Nu vi på gång på ett annat ställe, också i Spanien och vi känner oss nöjda med vårt val. Testerna från IB har jag lagt åt sidan - vi valde att fokusera på oss själva istället. Lycka till! 

Svar på tråden Instituto Bernabeu Spanien?