Omöjlig kärlek
Hej alla
Jag behöver era tips.
Det finns en kvinna jag känt ett par år. Vi har varit vänner men sen ett tag tillbaka förklarade vi att vi har haft känslor för varandra sedan dag ett.
Vi har inte kunnat visa detta då hon är gift. Olyckligt gift, men trots allt gift.
Vi kan verkligen inte hålla oss ifrån varandra och det är äkta kärlek från oss båda.
Hon har förklarat från början att hon inte kan lämna sin man just nu. Mycket för att hon inte vill utsätta deras barn för en skilsmässa just nu, samt att hon är rädd för att hennes något aggressiva man kommer göra hennes liv till ett helvete.
Jag har vetat om detta redan när vi startade vår vänskap och har även insett detta när vi inledde vår relation med varandra.
Då jag känner gränslös kärlek till henne och verkligen vill att hon ska skilja sig och vara med mig på heltid tar det på mina krafter. Vi kan inte vara ifrån varandra och när vi ses är allt helt perfekt. Men jag måste dela kvinnan jag älskar med en annan man.
Det tog ju väldigt hårt på mina krafter. Så pass mycket att jag nu insett att jag måste lämna henne. Jag har nu berättat vad jag vill, och hur mycket hon betyder för mig, samt meddelat att så länge hon inte rett ut det hon måste kan jag inte vara kvar.
Vi har inte hört av varandra på en vecka. Verkligen ingen kontakt alls, och det gör ont. Det gör riktigt, riktigt fruktansvärt ont att gå miste om den jag sett som min framtida fru. Jag är väldigt känslig av mig.
Jag vet att jag måste hålla mig borta men kan jag få era tips på hur jag kan gå vidare? Vad ska jag göra?
Någon man eller kvinna som varit i samma sits?