• Anonym (Filmaren)

Biodejt?

Kan det vara nåt?
    Om kvinnor får välja vill de väl se Aquaman, och sitta och gotta sig åt Jason Momoa.
    Fast då får man mindervärdeskomplex, hur ska man kunna leva upp till det idealet Skrikandes
    Får väl dra med henne på nästa Wonder Woman, se vad kul hon tycker det är när jag sitter och gottar mig åt Gal Gadot Tungan ute

• Svar på tråden Biodejt?
  • Godisbuske

Man går inte på bio med en dejt. Det gör man med sin flickvän, om man kommer så långt. Hur skall man lära känna varandra i en biosalong. 

Nej man gör roliga saker ihop, där man kan skratta, röra vid varandra, småretas.
    Man går ut och äter,dricker. Öga mot öga.

• Anonym (Lotten)

Jag gottar mig både åt Jason Mamoa och Gal Gadot. Många kvinnor uppskattar vackra kvinnor också TS (och nej jag är inte bisexuell). Om du är så extremt hotad av en snubbe film känns det som du är en rätt tradig typ. Du kanske borde jobba på ditt självförtroende? Plus mindgames och försöka göra din dejt svartsjuk är bara avtändande.

• Anonym (mmm)

Det blir ingen tid att prata om man går på biodejt. Är det första eller andra dejten så ingen bio, tycker jag. 

• Anonym (Filmaren)

Nej, känner så också. Bio kan inte vara nån höjdare när man ska lära känna varann.
    Känner inte för att se Jason Momoa som nåt vattendjur heller (som tjejen ville)

Svar på tråden Biodejt?