Anonym (r) skrev 2019-02-09 18:34:36 följande:
Va?
Loggar du in på andra sidor via en Google+-knapp? Har aldrig orkat sätta mig in i + eller haft intresse för det men som jag förstår det så är det mer en förlängning av ditt vanliga konto. Jag är rätt säker på att jag också fått mejl om detta men mitt konto är inte +
Förstår ärligt talat ingenting. Plötsligt en dag var bara detta konto mitt Youtube konto som alltid kom upp om jag ville kommentera nåt eller mina spellistor. Men jag har aldrig valt detta och det är inte mitt huvud Gmailkonto. Otroligt förvirrande.
Jag loggar bara in som vanligt på Gmails hemsida och kommer in på mitt konto men i mailet står det så här: Fattar ingenting för visste inte att jag hade ett sånt?
Och vad är ett personligt konto?
Ditt personliga konto på Google+ upphör den 2 april 2019
Vi har skickat detta meddelande eftersom du har ett konsumentkonto (personligt konto) på Google+ eller hanterar en sida på Google+.
Den 2 april kommer ditt konto på Google+ och alla sidor på Google+ som du har skapat att upphöra och vi börjar radera innehåll från konsumentkonton på Google+. Foton och videor från Google+ i ditt albumarkiv och på dina sidor på Google+ kommer också att raderas. Du kan
ladda ned och spara ditt innehåll, men måste göra detta före april. Observera att foton och videor som har säkerhetskopierats i Google Foto inte raderas.