Fler som tänder på träningskläder?
Hej alla!
Jag har läst mycket här trevligt och intressant här på forumet men jag är lite förvånad över att det inte verkar vara några fler än jag som tänder på träningskläder. Eller så mörkas det bara.
Själv går jag mycket igång på till exempel snygga tight välsittande träningstights, gärna i läckra mönster och/ eller med sömmar och detaljer på rätta ställena. Material som spandex och elastan, gärna i glansigt utförande är bland det mest läckra som finns! Finns det inte fler som går igång på detta här?
Lyckligtvis är det ju rätt vanligt i nästan alla träningssammanhang numer att det används träningstights och ingen är gladare än jag för det.
Jag som är lite nörd på detta gillar också det mode som blev populärt i början av 90-talet i och med aerobic-vågen blommade ut fullt med body och tunna glansiga strumpbyxor i kombination med ribbstickade tjocka USA-sockor, så fantastiskt sexigt i mitt tycke. En period blev det ribbade unitards och bodys med ben som kompletterades med en liten string utanpå (!) bodyn, man höll ju på att svimma! Trodde inte det kunde bli bättre, men då dök stringbodyn upp...
Kan dela med mig av en hel del underbara upplevelser om detta om det finns fler med samma intresse?
// Sam