• Author7

    Bisexuell

    Jag har insett att jag är bisexuell och är ganska så ?ny?på detta . Jag har egentligen alltid varit det men inte förstått det förrän nu. Jag har varit förälskad och attraherad i både män och kvinnor men har aldrig vågat agera efter mina känslor till kvinnor.

    Jag har alltid trott att jag är hetro eftersom jag har fått intrycket att om man är bisexuell så måste det vara 50/50. För min del är så att jag är egentligen ca 60 %procent intresserad av män och 40 % intresserad av kvinnor så eftersom det har ?lutat? mest åt män så har jag alltid trott att jag var hetro. Jag är också väldigt blyg och har bara haft två förhållanden.

    Jag är singel nu och har alltså endast haft förhållanden med män tidigare. Jag skulle däremot vilja prova att dejta en kvinna någon gång. Inte för jag känner att jag ? måste?testa för att veta om är bisexuell utan snarare för att se hur jag fungerar med kvinnor.

    Hur går man då tillväga om man vill dejta på nätet? Hur pass öppna är lesbiska för bisexuella , framför för en som jag som lutat mest mot män? Blir de osäkra då eller är det bättre att jag satsar endast på bisexuella eller pansexuella kvinnor istället?

    Jag är monogam förresten och är endast ute efter ett seriöst förhållande. ????

  • Svar på tråden Bisexuell
  • älskamigmucho

    Hej o välkommen till den bisexuella världen! Jag är bi o har varit m många män o kvinnor. Både enskilt o i grupp. Lesbiska tjejer vill ofta ha sex med bisexuella är min erfarenhet inte alls dömande

  • älskamigmucho

    Hej o välkommen till den bisexuella världen! Jag är bi o har varit m många män o kvinnor. Både enskilt o i grupp. Lesbiska tjejer vill ofta ha sex med bisexuella är min erfarenhet inte alls dömande

  • älskamigmucho

    Hej o välkommen till den bisexuella världen! Jag är bi o har varit m många män o kvinnor. Både enskilt o i grupp. Lesbiska tjejer vill ofta ha sex med bisexuella är min erfarenhet inte alls dömande

  • Author7
    älskamigmucho skrev 2019-02-10 02:57:59 följande:

    Hej o välkommen till den bisexuella världen! Jag är bi o har varit m många män o kvinnor. Både enskilt o i grupp. Lesbiska tjejer vill ofta ha sex med bisexuella är min erfarenhet inte alls dömande


    Det låter bra. Är du med i någon community eller dejting site?
  • älskamigmucho

    Nej det är jag inte. Har lätt att träffa både män o kvinnor som vågar och vill så inga communitys

  • älskamigmucho

    Om du vill kan du skicka pm så kan jag berätta mer om det

Svar på tråden Bisexuell