Exet dyker upp!
Hej gott folk!
Jag har en fråga som känns så märkllig..
Det händer väldigt ofta att jag drömmer om mitt ex, han bara dyker upp helt plötsligt i olika miljöer och allting är så detaljerat och på pricken. Jag kan föreställa mig och se det. Det känns så verklig, nästan som jag kunde ta på det och lukta det och känna det. Hur vi har sex med varandra, kysser varandra och smeker varandra. Hur vi båda två pratar och diskuterar om intressanta saker.
Jag ville inte lämna drömmen och vakna upp, det kändes som min själ eller helheten i mig inte ville få ett avslut på det. Vi levde tillsammans i fem år och hade ett lyckligt förhållande, bra sex och mycket förspel osv. Men han ville så mycket mer än bara leva med mig. Han ville ha familj och barn, och jag är inte den som vill ha barn. Ville bara leva med honom! Vi lämnade varandra och gick vidare med våra liv. Idag drömmer jag om honom och han fyller mig med tankar och känslor. Det är jobbigt att drömma om någon som du älskade så mycket och kände så starkt för, men vi kunde inte fortsätta.
Idag är jag 30 år och lever tillsammans med min sambo och hans dotter. Vi är ett lyckligt par och älskar varandra. Men ibland dyker exet upp och ställer till det för mig... Varför är det så här? och varför är det så att jag alltid drömmer på exakten hur jag har sex med honom hur han kysser mig och tar mig..