• Anonym (Lätt förvirrad)

Hon hade sex med sin kollega

För drygt en vecka sedan var min fru borta på jobb hela veckan. Inget konstigt med det då de brukar hända att par gånger om året. Men den här gången hade hon delat rum med en manlig kollega.tre nätter. Hon berättade inget om det under veckan då jag pratade med henne på telefon. Till saken hör att vi pratat några gånger om att jag skulle bli upphetsad av att hon hade sex med någon annan. Det har dock aldrig varit aktuellt då hon från början avfärdade det helt. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska agera. Hon har ju berättat allt för mig nu i efterhand. Säger att dom inte har några som helst känslor för varandra men att hon finner honom sexig och attraherade sexuellt. En del av mig är svartsjuk och ledsen och än annan del är upphetsad och lycklig.

• Svar på tråden Hon hade sex med sin kollega
  • hellothere87

Vad vill du att vi ska diskutera? Att du är en patetisk cuck som gillar att bli förnedrad av dina partners?

• Anonym (Kritan)

När saker väl kommer till kritan så brukar det inte vara lika hett som i fantasin. Just därför ska man låta vissa fantasier vara just fantasier.

Du kan knappast slänga ut henne för något du velat att hon skulle göra, inte heller klandra henne eller tycka illa om henne. Däremot kan du prata med henne om det och berätta hur det får dig att känna. Bearbeta det helt enkelt. Sen måste ni vara helt överrens om de ska fortsätta ha sex eller hon ska avsluta det. Risken finna ju att hon vänstrar ändå. Du har satt dig i en klistrig situation må jag säga...

• ofrivilligahembiträdet

Bara du kan avgöra om detta känns ok för dig.

A och O i dessa situationer där man tar in andra till sitt och partnerns sexliv är kommunikation och 100 % ärlighet. INNAN man börjar!!!

• Anonym (A)
    ofrivilligahembiträdet skrev 2019-02-10 11:14:57 följande:
    Bara du kan avgöra om detta känns ok för dig.

A och O i dessa situationer där man tar in andra till sitt och partnerns sexliv är kommunikation och 100 % ärlighet. INNAN man börjar!!!
    Håller med
  • Anonym (Liknande)

Jag har varit med om en liknande situation. Som jag fattar det hade du berättat att du ville att hon skulle göra det men hon sagt nej. Sen utan ditt godkännande hade hon sex med sin kollega?

I mitt fall hade jag berättat att jag fantiserade om att hon hade sex med någon annan och hon hade sagt att hon ville det. Hon var bortrest en helg med kompisar och jag kände att jag inte ville att hon skulle ha sex med någon annan då, så jag sa det till henne men kanske i framtiden.

Av en slump fick jag reda på att allt inte stod rätt till och bad henne lägga korten på bordet vilket hon sa att hon gjort men att hon inte haft sex. Efter ett tag blev nog det dålig samvetet för jobbigt och hon bröt ihop och sa att hon haft sex med en kille men att det var för min skull för det var min fantasi. Jag blev arg och besviken för hon gått bakom ryggen på mig men samtidigt upphetsad och tänkte att det kanske inte va så farligt och att hon gjort det för min skull. Vi redde aldrig ut det ordentligt men jag förstod att hon bara hade varit otrogen och använde min fantasi för att rättfärdiga sin otrohet.

• Anonym (Fru)

Provade ni igen sen efter det?

• Anonym (Kritan)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-02-10 15:41:47 följande:

Jag har varit med om en liknande situation. Som jag fattar det hade du berättat att du ville att hon skulle göra det men hon sagt nej. Sen utan ditt godkännande hade hon sex med sin kollega?

I mitt fall hade jag berättat att jag fantiserade om att hon hade sex med någon annan och hon hade sagt att hon ville det. Hon var bortrest en helg med kompisar och jag kände att jag inte ville att hon skulle ha sex med någon annan då, så jag sa det till henne men kanske i framtiden.

Av en slump fick jag reda på att allt inte stod rätt till och bad henne lägga korten på bordet vilket hon sa att hon gjort men att hon inte haft sex. Efter ett tag blev nog det dålig samvetet för jobbigt och hon bröt ihop och sa att hon haft sex med en kille men att det var för min skull för det var min fantasi. Jag blev arg och besviken för hon gått bakom ryggen på mig men samtidigt upphetsad och tänkte att det kanske inte va så farligt och att hon gjort det för min skull. Vi redde aldrig ut det ordentligt men jag förstod att hon bara hade varit otrogen och använde min fantasi för att rättfärdiga sin otrohet.

Sånt kallas för kvinnlig list (manipulation)... och det funkade uppenbarligen på dig.

Dutrodde på henne när hon förskönade verkligheten med att ?hon gjorde det för din skull?! HA!!
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Kritan) skrev 2019-02-10 16:38:51 följande:

Sånt kallas för kvinnlig list (manipulation)... och det funkade uppenbarligen på dig.

Dutrodde på henne när hon förskönade verkligheten med att ?hon gjorde det för din skull?! HA!!

Vet inte om det va så mycket kvinnlig list mer än att hon hon gick bakom ryggen och var otrogen?
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Fru) skrev 2019-02-10 16:11:38 följande:

Provade ni igen sen efter det?

Nja vi pratade om att göra det men bestämde oss för öppet förhållande där vi inte redovisade för varandra vilka vi låg med.
Svar på tråden Hon hade sex med sin kollega