• Anonym (Mr BP)

Kvinnor tycker ni om att se män runka

Fråga till er kvinnor, tycker ni om att se era manliga sexpartners runka om han gör det som en del av sexet t.ex om ni gör en striptease för honom och han runkar medans han tittar på er?

Jag själv tycker att det är sexigt och upphetsande att se min kvinna onanera som en del av sexet.

• Svar på tråden Kvinnor tycker ni om att se män runka
  • Joyho

Mycket sexigt! Älskar att se en karl så kåt att han inte kan hålla händerna i styr.

• Anonym (Fru)

Klart det är trevligt att se ett hårt stånd då man klär av sig!

• Anonym (Fru)
    Joyho skrev 2019-02-10 14:47:24 följande:

Mycket sexigt! Älskar att se en karl så kåt att han inte kan hålla händerna i styr.

Din man som får se eller andra med?
  • Anonym (Tjejkompisen)

Om det är någon attraktiv jag känner eller min partner: jättesexigt. Någon annan: inte något speciellt.

Jag måste liksom känna honom för att det ska kännas personligt och intimt vilket gör det sexigt.

• Anonym (Fru)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-02-10 15:09:12 följande:

Om det är någon attraktiv jag känner eller min partner: jättesexigt. Någon annan: inte något speciellt.

Jag måste liksom känna honom för att det ska kännas personligt och intimt vilket gör det sexigt.

Hur menar du? Nån killkompis som runkat för dig?
  • Joyho
    Anonym (Fru) skrev 2019-02-10 14:49:08 följande:

Din man som får se eller andra med?

Det är bara min man som får se men han är inte särskilt intresserad. Jag pratade mer om tidigare erfarenheter.
  • Anonym (Fru)

Ok,onnat inför flera killar då förut?

• Anonym (nja)

Min man brukar runka när vi har sexom det blir långdraget.Då känner jag mig otillräcklig.

• Anonym (Jorå)

Jag tycker att det är sexigt och upphetsande att se honom runka, men jag skulle ha svårt att klara av att strippa samtidigt, skulle bli alldeles för självmedveten och troligen känna mig pinsam... tyvärr.

• Anonym (Lite salt)

Min partner -åh ja!

Någon annan? Dvs skulle jag bli upphetsad av en bild på/film med eller en livs levande runkande man? Nej, blä, aldrig! Bara äckligt.

Svar på tråden Kvinnor tycker ni om att se män runka