• Anonym (Treka­nt)
    Äldre 11 Feb 14:39
    1940 visningar
    1 svar
    1
    1940

    Trekant med sin sambo och en tjej till

    Hejsan har lite funderingar. Jag och min sambo har varit tillsammans i 15 år. Vi har haft 2 trekanter tidigare med annan tjej dock 15 år sedan jag och den tjejen lekte lite med varandra och de kändes mest spännande nervöst attraherande.. och min sambo tyckte de var otroligt attraherande att se oss tillsammans. Men främst var de min sambo som tillfredställd oss. De har aldrig blivit problem med svartsjuka eller gått ut över förhållandet.. efter de har vi aldrig testat något likande. Jag är väldigt öppen för att testa olika grejer sexuellt med min partner han är dock ej lika öppen som mig. Han har sagt nej till att bjuda in en till kille då han ej skulle kunna dela med sig av mig till en annan han säger han skulle bli svartsjuk. Jag däremot skulle väldigt gärna vela ha 2 män min sambo och en till man. Men får acceptera att han ej vill de. Däremot är han öppen för bjuda in en eller två andra tjejer om jag ej skulle bli svartsjuk. Vilket jag ej blir. Jag blir endast svartsjuk av oärlighet ej av att han har sex med en annan tjej när jag är med. Så nu är vi överänns om att om tillfälle ges och de finns rätt kemi så är vi båda öppna för trekanter igen... jag har alltid sett mig själv som hetrosexuell.. alltså jag har aldgit blivit kär i en kvinna eller attraherad av en kvinna i vardagliga livet.. Skulle aldrig kunka tänka mig ha ett förhållande med en tjej tex. Men däremot tanken på trekant när min sambo är med så blir jag väldigt attraherad av tanken att även jag och tjejen skulle ha sex med varandra alltså slicka leka med varandra... jag och min sambo har alltid pratat väldigt ärligt om detta men igår frågade han mig om jag är bisexuell. Jag har aldrig sett mig som de och inte för att de ens är viktigt men skulle vara lite intressant att veta. Är man bi sexuell om man ej någonsin på 34 år haft känslor fär någon tjej endast för män. Aldrig blivit atteaherad av en tjej i vardagslivet som jag kan bli för en man... men jag tycker tanken på att vara med en tjej tillsammans med min sambo att vi båda skulle tillfredatälla henne och varandra är extremt upphetsande... är man bisexuell då eller hetro men bara tycker de är lite spännande.. min sambo frågade.mig igår om jag skulle vilja ha sex med en tjej själv. Han sa jag skulle aldrig tillåta dig ha sex med en man själv men en kvinna blir han ej svartsjuk utan han sa att han skulle bli attraherad om han fick veta allt efteråt. Han sa att för hans del så får jag så länge de ej är känslor eller något annat inblandat testa ha sex med en tjej för att se om jag gillar de... men i min värld känns de visst absolut lite spännande men mer attraherande tanken att ha sex med en till tjej tillsammans med min sambo... Vi har ett otroligt bra förhållande väldigt aktivt sexliv... Så är inte som att något saknas invårat förhållande är mer bara att jag främst vill testa saker utforska saker blir otroligt attraherad av sånt..

  • Svar på tråden Trekant med sin sambo och en tjej till
  • Äldre 11 Feb 14:50
    #1

    Jag skulle nog kalla dig bisexuell.

    Jag skulle inte ha sex på något vis med en annan tjej.

Svar på tråden Trekant med sin sambo och en tjej till