• Anonym (Trekant)

Tips på ställningar trekant

Hejsan skriver nu mitt andra inlägg med min nästa fundering. Vill ha bästa tipsen ställningarna på trekant mellan 2 tjejer och en kille. Jag och min sambo är överänns om att bjuda in en till tjej och ha trekant. Vi har haft 2 trekanter tidigare där vi tillsammans sög av min sambo. Vi stod båda på alla fyra och min sambo hoppade imellan oss samtidigt som vi och min sambo tillfredställde den andra som ej blev penetrerad med fingrarna... Min sambo satt över mig och jag utförde oralsex medans den andra tjejen lekte slickade både på mig och min sambo.. Så alltså inte speciellt pryda utan vill testa de bästa tänkbara. så jag vill ha era bästa tips på trekanter och tips där både jag och min sambo är delaktiga.. alltså ingen trekant där en kille ska tillfredatälla 2 tjejer utan där även tjejerna tillfredställa varandra...

• Svar på tråden Tips på ställningar trekant
  • Tom Araya
    Han ligger på rygg och tjejerna turas om att suga och rida hans kuk samt gränsla hans ansikte och bli slickade.

Den ena tjejen ligger på rygg, blir slickad, smekt och knullad av killen medan den andra tjejen gränslar hennes ansikte och blir slickad.

Tjejerna slickar och smeker varandra i en 69'a medan han knullar den ena bakifrån.

Den ena tjejen står på alla fyra och suger killen, medan den andra tjejen slickar och smeker henne bakifrån samt använder diverse leksaker på henne.

Båda tjejerna ligger på sidan i fosterställning, vända mot varandra och tätt intill, hånglar och smeker varandra.
    Han knästår och knullar dem omväxlande.

Den ena tjejen står på golvet, lite frammåtlutad, blir knullad av honom bakifrån.
    Den andra tjejen går ner på knä framför, in mellan hennes ben och slickar och smeker hennes klitoris.

Killen på rygg, den ena tjejen rider honom och den andre ger henne en DP med en strapon i baken.

Många av dessa ställningar funkar även för analt.
  • Anonym (Gregee)

Finns inga bra ställningar med två tjejer och en kille. Exempelvis kan man se i porr hur killen sätter på den ena tjejen medan den andra bara sitter bredvid och tramsar sig, gör miner och sånt. Sen försöker de sälja det som en killes "största dröm".

Ni borde istället bli "överräns" om att bjuda in en kille istället. Två killar och en tjej öppnar upp väldigt många möjligheter till olika sorters penetration. Tyvärr stoppas det ofta av att killen är osäker på sin sexualitet (Eller skäms över sin lilla snopp) och tar ut detta i homofobi.

• Tom Araya
    Anonym (Gregee) skrev 2019-02-13 09:51:31 följande:

Finns inga bra ställningar med två tjejer och en kille. Exempelvis kan man se i porr hur killen sätter på den ena tjejen medan den andra bara sitter bredvid och tramsar sig, gör miner och sånt. Sen försöker de sälja det som en killes "största dröm".

Ni borde istället bli "överräns" om att bjuda in en kille istället. Två killar och en tjej öppnar upp väldigt många möjligheter till olika sorters penetration. Tyvärr stoppas det ofta av att killen är osäker på sin sexualitet (Eller skäms över sin lilla snopp) och tar ut detta i homofobi.

Det är inte särskilt lättare eller svårare att hitta hyfsat fungerande ställningar för tre, oavsett om det är två tjejer + en kille eller två killar + en tjej.

I TS fall är det uppenbart att det finns en öppenhet för sex även mellan tjejerna, vilket helt klart underlättar för en trekant med två tjejer och ger utökade möjligheter, jämfört med en trekant med två killar.

Trekant med två killar är förövrigt i lika hög grad uppmålad som en dröm i porren.

Svar på tråden Tips på ställningar trekant