• Anonym (Kär)

Bjuda ut dejt igen?!

Jag började prata med en kille på en sida o vi bytte till snap. Jag märkte att han inte var en sådan som snapar mycket utan skrev mest när det behövdes, tex då vi skulle bestämma om vår dejt. Så det var inte ovanligt att han inte svarade när det inte riktigt fanns nåt att svara på. Iaf så sågs vi för 2 dagar sedan. Han ville vi skulle hitta på något som bowling men då inget var öppet lagade vi mat hos mig. Vi klickade hur bra som helst! O jag tycler han visade intresse för mig. Sen är det så extremt svårt o veta va killar är ute efter... han sov över då det är en bit men vi låg inte men kysstes o han var väldigt mysig o höll om hela natten, erbjöd mig skjuts till jobbet o kramade hejdå o sa vi hörs.

Det dröjde inte länge innan han skickade en snap men han är så tråkig på snap!

Jag skulle vilja träffa han igen. Kan man bara skriva typ npn dag: det hade vart kul att ses igen! Har du lust någon dag?

Men är så rädd att han inte vill x) men kanske något man får chansa på?

• Svar på tråden Bjuda ut dejt igen?!
  • Anonym (Praktisk)

Go for it.

Om han snappar dåligt så kör IRL.

• Anonym (Kär)
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-12 08:19:58 följande:

Go for it.

Om han snappar dåligt så kör IRL.

Ja asså känns inte bara som han är ute efter att ligga för innan vi sågs så börja han prata om att vi kan grilla ihop ute o grejer. Men så typiskt mig att alltid tro att de inte är intresserade o grejer o vill inte va för på o så..
  • CitronTulo

Om han bara vill ligga så borde han väl ha försökt något när han sov över?
    Och om han själv har föreslagit saker, t.ex. grilla, så ät ju det en vääääldigt öppen invit till att han vill träffa dig igen!
    Fråga om han föredrar att prata i telefon istället för att skriva?

• Confused87

Jag känner igen mig lite, jag antar också gärna det värsta :P
    Träffade en kille förra veckan efter att ha pratat på nätet, men han är väldigt försiktig (paranoid) av sig så trots att vi träffats och käkat (offentlig plats obv) så har vi ännu inte bytt nummer och jag vet inte vad han heter i efternamn. Han säger att han vill ses igen men inte bestämt någon ny träff. Han fortsätter att skriva som vanligt (då och då) men jag känner lite frustration, jag är inte van vid att vara pådrivande men vi är ju i lära-känna-fasen, borde inte både vara lika nyfikna på att träffas mer? Eller är han helt enkelt inte intresserad, fast han säger det..
    Jag tror du har ett bättre utgångsläge än vad jag har :P Han gav ju till och med förslag på aktivitet! Kör på bara tycker jag :)

• Anonym (Kär)
    CitronTulo skrev 2019-02-12 08:46:44 följande:

Och om han själv har föreslagit saker, t.ex. grilla, så ät ju det en vääääldigt öppen invit till att han vill träffa dig igen!

Nej asså han har inte föreslagit någon aktivitet nu efter att han åkte igår. Utan när vi pratade om att börja ses föreslog han grilla, spela bowling mm. Att vi får ta en drink på stranden till sommaren men detta var innan vi setts
  • Anonym (Kär)
    CitronTulo skrev 2019-02-12 08:46:44 följande:

Tänkte jag ska fråga rätt ut om han tycker vi ska träffas igen. Ska man göra det snarast eller avvakta?
  • Anonym (A)
    Anonym (Kär) skrev 2019-02-12 11:59:23 följande:
    Tänkte jag ska fråga rätt ut om han tycker vi ska träffas igen. Ska man göra det snarast eller avvakta?
    Tycker att du kan göra det snarast.
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Kär) skrev 2019-02-12 11:59:23 följande:
    Det är väl bara att fråga? 

Sen det där med tråkigheten, en del är så i skrift så då är det kanske bättre att ringa eller ses mer irl. 
  • Anonym (Kär)
    Anonym (mmm) skrev 2019-02-12 14:01:55 följande:

Det är väl bara att fråga? 

Sen det där med tråkigheten, en del är så i skrift så då är det kanske bättre att ringa eller ses mer irl. 

Aa tror jag ska skriva o fråga om han har lust att ses igen. Känns bättre o göra nu snarast än vänta. Är väl inte dåligt att va rakt på? Det var ju han.

Js angående tråkigheten så var han ju der även innan vi setts så är ju inte så att han förändrats något
  • Anonym (Kär)
    Anonym (A) skrev 2019-02-12 13:52:21 följande:

Tycker att du kan göra det snarast.

Skrev o frågade om han vill ses igen. Hab svarade jaa

Föreslog då att vi kunde ses bästa vecka, han svarade kanske det kanske!

Könns inte positivt...
  • Confused87
    Anonym (Kär) skrev 2019-02-12 21:36:17 följande:
    Skrev o frågade om han vill ses igen. Hab svarade jaa

Föreslog då att vi kunde ses bästa vecka, han svarade kanske det kanske!

Könns inte positivt...
    Låter väldigt svävande, han kanske dejtar fler? Eller har han aktiviteter som gör det svårt att bestämma dag kanske?
  • Anonym (Kille 27)

Testa att komma med ett konkret förslag istället. Det är ju med ett konkret och kul förslag man visar vem man är och vad man vill.

Tycker själv det är tradigt med tjejer som alltid kör på, vill du ses? Vad ska vi göra då? Och frågar man vad de gjort i helgen är det: Inget speciellt.

Sorry, menar inte att du är så TS. Har bara råkat ut för flera sådana ett tag nu. Varför ska jag bli intresserad av dem när de inte vill något och inte gör något? Jag vill ha glädje och driv och passion och självständighet. Många jag dejtat tycker att de är drömtjejen för att de är snygga och snälla och att jag är typ ond som begär mer. Driv och personlighet är fan så mycket viktigare. Så är denna kille det minsta som jag o mina kompisar TS så är tipset: Visa lite eget driv.

• Anonym (Kär)
    Anonym (Kille 27) skrev 2019-02-13 08:52:37 följande:

Testa att komma med ett konkret förslag istället. Det är ju med ett konkret och kul förslag man visar vem man är och vad man vill.

Tycker själv det är tradigt med tjejer som alltid kör på, vill du ses? Vad ska vi göra då? Och frågar man vad de gjort i helgen är det: Inget speciellt.

Sorry, menar inte att du är så TS. Har bara råkat ut för flera sådana ett tag nu. Varför ska jag bli intresserad av dem när de inte vill något och inte gör något? Jag vill ha glädje och driv och passion och självständighet. Många jag dejtat tycker att de är drömtjejen för att de är snygga och snälla och att jag är typ ond som begär mer. Driv och personlighet är fan så mycket viktigare. Så är denna kille det minsta som jag o mina kompisar TS så är tipset: Visa lite eget driv.

Det låter väldigt smart! Det vet han som drev till stt vi skulle ses första gången. Han ville då spela bowling o inte ses hemma så har öndå svårt stt tro att han bara var ute efter stt ligga. Jag tycler stt vi klickade o hade kul! Vi pratade o sllt kändes så naturligt. Sen sov han trors sllt över men då låg han o höll om, smekte min arm mm på ett sätt som jag inte tycker man gör om man inte känner nåt intresse slls.

Jag går bara med inställningen att inte vara för på! Känns som jag är livrädd att få dissen o därför håller jag så låg profil mef sllt. Men är kanske dom du säger, killar vill man ska va driven? Så vad dka jag säga?

Skriva från ingenstans typ: så vad säger du om att ta en bowlingmatch? Vi har diskuterat stt grilla, han da stt grilla korv hade vart en bra dejt, hjälp mig!!
  • Anonym (Bjöd)

Bjöd du ut honom igen fungerade det?

Svar på tråden Bjuda ut dejt igen?!