• Patrick247

    Sugardaddy vs Sugarmom

    Något som är ganska känt är ju detta fenomenet med sugardaddys där män får lite kärlek och uppskattning av en yngre kvinna.

    Nu till frågan finns det samma önskan hos kvinnor att känna sig uppskattade, älskade och sedda i utbyte mot en gåva eller annan hjälp ?

  • Svar på tråden Sugardaddy vs Sugarmom
  • Anonym (Lite salt)

    Visst vill jag känna mig uppskattad, älskad och sedd, men om jag var tvungen att betala för att få lite uppskattning hade det inte känts särskilt äkta.

    Har heller ingen speciell dragning åt yngre män. Vackra, smarta och framåt män är attraktiva oavsett ålder.

    Det finns en maktavspekt av sugar-förhållandet, en dominans där den äldre och rike kan bestämma villkoren och den yngre och fattige inte riktigt vet när hen "får" säga nej och därmed riskerar att bli utnyttjad, som INTE tänder mig sexuellt.

  • Patrick247

    Kan det inte handla om hur du betalar ? Färdiga kontanter i ett kuvert ( ja då förstår jag vad du menar) men en middag och en gåva är väl något annat ?

    Kan det inte ge samma lust och livsenergi som en spadag eller en massage? (Vilket är en tjänst du betalar för)

    Det är väl mer beroende på vad man vill utav det och att säga nej är alltid ett alternativ sedan att det finns "onda" människor som försöker utnyttja "svagare" finns det ju alltid.

    Men det finns ju också de "förhållanden" där det finns en klar och tydlig överenskommelse

  • Anonym (Lite salt)
    Patrick247 skrev 2019-02-14 06:12:12 följande:

    Kan det inte handla om hur du betalar ? Färdiga kontanter i ett kuvert ( ja då förstår jag vad du menar) men en middag och en gåva är väl något annat ?

    Kan det inte ge samma lust och livsenergi som en spadag eller en massage? (Vilket är en tjänst du betalar för)

    Det är väl mer beroende på vad man vill utav det och att säga nej är alltid ett alternativ sedan att det finns "onda" människor som försöker utnyttja "svagare" finns det ju alltid.

    Men det finns ju också de "förhållanden" där det finns en klar och tydlig överenskommelse


    Visst finns det ojämlika förhållanden som innehåller en outtalad sugar-aspekt där mannen (oftast) tjänar mycket mer och kvinnan stannar hos honom för att hon inte kan försörja sig själv. Det intresserar mig inte heller.

    Du kan nog Inter övertala någon att det är bra med "köpt"kärlek, aningen är ma okej med det eller inte.
  • Patrick247

    Jag försökte inte övertala någon utan jag mer vände och vred på hens argument så man skulle kunna ha en diskussion

  • Anonym (Ser på avstånd)

    Det finns en hel del kvinnor som har nån slags suger-roll gentemot de ensamkommande unga flyktingmän som dyker upp.

    Först husrum, sen mat och kläder , presenter och skämma bort de lite och i många fall även sex.

  • Patrick247

    Så det finns inget kvar till de inhemska pojkarna hehe xD allt invandrarna och migranternas fel ;) nä men med den tanken så borde ju även det finnas herrar som gör detsamma

  • Anonym (Ser på avstånd)
    Patrick247 skrev 2019-02-14 08:46:40 följande:

    Så det finns inget kvar till de inhemska pojkarna hehe xD allt invandrarna och migranternas fel ;) nä men med den tanken så borde ju även det finnas herrar som gör detsamma


    Men det gör det ju. Fast då pratar vi om importerade Thailändskor...
  • tankfull
    Anonym (Ser på avstånd) skrev 2019-02-14 08:17:46 följande:

    Det finns en hel del kvinnor som har nån slags suger-roll gentemot de ensamkommande unga flyktingmän som dyker upp.

    Först husrum, sen mat och kläder , presenter och skämma bort de lite och i många fall även sex.


    En hel del kvinnor? Vilka? Jag tror inte ett dugg på att det finns en hel del kvinnor i Sverige som tar sig an muslimska, ensamkommande män (för de flesta är muslimer) och har sex med dem. Låter som Flashbacksnonsens.
Svar på tråden Sugardaddy vs Sugarmom