• Anonym (-)

Har vart nära att svimma flera gånger - läste en tråd om att nån som svimma kissa på sig - tänk händer det mej :O

Har lågt blodtryck och svimmar lätt. Tänk skulle jag pinka ner mig om jag svimmar på mig vad fan gör jag då??? ångest ångest :o

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-14 15:24
    offentligt på jobbet typ :O

• Svar på tråden Har vart nära att svimma flera gånger - läste en tråd om att nån som svimma kissa på sig - tänk händer det mej :O
  • Anonym (F)
    Anonym (-) skrev 2019-02-14 15:23:30 följande:

Har lågt blodtryck och svimmar lätt. Tänk skulle jag pinka ner mig om jag svimmar på mig vad fan gör jag då??? ångest ångest :o

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-14 15:24

offentligt på jobbet typ :O

Hur sannolikt är det att du svimmar på jobbet? Och hur sannolikt är det att du då kissar på dig? Det är verkligen inte det vanliga även om det KAN hända. Och skulle det osannolika hända, vem tror du skulle bry sig?
  • MsFry

Äsch då, de flesta (alla) kissa-på-sig-trådar i detta forum är skapade av en snubbe som går igång på damer som kissar på sig och därför jagar kiss-historier från andra. Inget att oroa sig för alltså.

• Anonym (anonym)

Byt jobb för det är inte speciellt lämpligt att jobba inom yrke där man plötsligt svimmar dessutom  kissar man inte på sig för att man svimmar precis som man inte kissar på sig för att man sover

• Anonym (anonym)

Kissar man på sig när man svimmar bör man söka vård eftersom det kan tyda på att det alls inte är svimning utan någon form av störningar i hjärnan under förutsättningar att svimningen inte sker när man är mycket sjuk 

• Anonym (A)

Sök hjälp på din VC.

• Anonym (H)

Om jag skulle svimma är det sista jag oroar mig för är om jag ska kissa på mig. Det finns många andra anledningar till att det kan hända och pga svimning är nog inte den största risken.

Dessutom är det onödigt att oroa sig för det alls, händer det så händer det och ingen blir skadad av det förutom att självkänslan kan få en tillfällig törn. Värre är det inte.

• Egon den stora

Hur många trådar om folk som kissar på sig startar du på en vecka egentligen? Du behöver ju vård av något slag.

Svar på tråden Har vart nära att svimma flera gånger - läste en tråd om att nån som svimma kissa på sig - tänk händer det mej :O