• Anonym (Iwillneverlearn)

    Vill ha tillbaka mitt ex,har pojkvän!

    Jag och mitt ex gjorde abrupt slut för 1år sen, eller rättare sagt jag blev rädd för att han äntligen ville ha mig på riktigt och tvingade honom att avsluta det. 1 år innan (2016)stack och blev tillsammans med sitt ex under första tiden vi dejtade (1 år innan han kom tillbaka). Han visade att han verkligen ville ha mig, pratade om en framtid sist vi hade en relation och ?dejtade?.. blev väldigt skrämmande för mig, var rädd att han skulle lämna mig igen om jag inte dör för honom. Blev sedan tillsammans igen med mitt andra ex, har ångrat mig många gånger över det. Är inte lycklig alls. Var lyckligare med mitt ex. Men han tycker att jag är galen,vilket inte gör saken bättre. Jag förklarade inte för honom varför jag inte kunde vara med honom eller varför det inte funkade för mig just då. Är det försent ännu tror ni?

  • Svar på tråden Vill ha tillbaka mitt ex,har pojkvän!
  • Anonym (Stolt)

    No way att jag skulle ta tillbaka dig. Hur gammal är du?

  • Anonym (Iwillneverlearn)

    [quote=79444184][quote-nick]Anonym (Stolt) skrev 2019-02-14 23:43:39 följande:[/quote-nick]No way att jag skulle ta tillbaka dig. Hur gammal är du?

    Nu misstolkade du nog det. Det var han som stack inte jag.

    Jag lämnade honom sen under andra vändan för att jag var rädd för att hans avsikter var falska och uträknade. Jag är 21år

  • Anonym (Iwillneverlearn)

    [quote=79444184][quote-nick]Anonym (Stolt) skrev 2019-02-14 23:43:39 följande:[/quote-nick]No way att jag skulle ta tillbaka dig. Hur gammal är du?

    Han valde sitt ex framför mig under första gången vi dejtade. Lämnade mig för henne och ghostade mig sa aldrig varför. Slutade upp med att jag stack av rädsla andra gången och sa ingenting heller.

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Iwillneverlearn) skrev 2019-02-14 23:49:23 följande:

    [quote=79444184][quote-nick]Anonym (Stolt) skrev 2019-02-14 23:43:39 följande:[/quote-nick]No way att jag skulle ta tillbaka dig. Hur gammal är du?

    Han valde sitt ex framför mig under första gången vi dejtade. Lämnade mig för henne och ghostade mig sa aldrig varför. Slutade upp med att jag stack av rädsla andra gången och sa ingenting heller.


    Så du var ihop med ett rövhål som dumpade dig för ett ex och nu sitter du och trånar efter honom?

    Ja det låter ju jättesmart
  • Anonym (sådär)

    Gör din pojkvän en tjänst och lämna honom så han kan hitta sig en vettigare partner.

Svar på tråden Vill ha tillbaka mitt ex,har pojkvän!