• Anonym (Uddevallakille)

Milf-ställen i Sthlm

Hej!

Jag är en yngre snubbe från Uddevalla som är i Sthlm över helgen. Är intresserad av ragg på äldre damer. Vilka pubar och nattklubbar kan folk tipsa om där det finns äldre milfs över 50-strecket?

• Svar på tråden Milf-ställen i Sthlm
  • Anonym (Torkel)

Åhléns parfym-avdelning mellan 12:00-13:30 (c:a)

• Fjäril kär
    Anonym (Uddevallakille) skrev 2019-02-15 01:11:39 följande:

Hej!

Jag är en yngre snubbe från Uddevalla som är i Sthlm över helgen. Är intresserad av ragg på äldre damer. Vilka pubar och nattklubbar kan folk tipsa om där det finns äldre milfs över 50-strecket?

Börja med de ställen som har 20-års gräns och där du måste ha vårdad klädsel. Finns många.
  • Anonym (;))

Linnegården. Alla tider.

• Jonnynilsson

Har du tid kan du ta en Ålandskryssning med till exempel Cinderella. Då får du garanterat ligga med MILFs. Precis så mycket du vill. Det enorma överskottet på tjejer 40 år och uppåt som är sexuellt uthungrade är enormt. Så det är bara att ta för sig.

• Anonym (51 år)

Hur ung är du?

Även vi 50-åringar har gränser för vad vi tänder på. Unga killar kan vara okej men då måste de ha passerat 30 minst .

Mig och vårt gäng hittar du på söder. Medborgarplatsen och däromkring.

Anonym (51 år) skrev 2019-02-15 07:05:01 följande:

Hur ung är du?

Även vi 50-åringar har gränser för vad vi tänder på. Unga killar kan vara okej men då måste de ha passerat 30 minst .

Mig och vårt gäng hittar du på söder. Medborgarplatsen och däromkring.

Jag är 31.

Vad heter ställena kring Medborgarplatsen som du syftar på? Kvarnen och Gröne Jägaren känner jag till. Vilka mer?
    Jonnynilsson skrev 2019-02-15 07:01:04 följande:

Har du tid kan du ta en Ålandskryssning med till exempel Cinderella. Då får du garanterat ligga med MILFs. Precis så mycket du vill. Det enorma överskottet på tjejer 40 år och uppåt som är sexuellt uthungrade är enormt. Så det är bara att ta för sig.

Alla dagar i veckan eller vilka dagar åker MILF´s kryssningar?
    Anonym (Calle) skrev 2019-02-15 06:32:34 följande:

Gå till Riche.

Tack för tips!
    Ligger på Östermalm. Tror du de äldre överklasskvinnorna vill ha en ung lantis från Uddevalla?
  • Jonnynilsson
    Anonym (Uddevallakille) skrev 2019-02-15 09:14:01 följande:
    Alla dagar i veckan eller vilka dagar åker MILF´s kryssningar?
    Fredagar och lördagar främst men man kan hitta dem även mitt i veckan.
Svar på tråden Milf-ställen i Sthlm