Vi hade inte ett öppet förhållande men eftersom hon är bisexuell träffade vi en annan tjej. Jag hade fantiserat mycket om det, det tror jag alla killar gör, men tyckte att det inte var en så bra idé i verkligheten. Men hon propsade, tjatade, tyckte att det här är ju alla killars dröm osv och det blev rätt bra ändå först. Men redan efter ett par veckors relation på tre kände jag att den där tjejen är snällare än min sambo, mindre krävande, har inte sånt jäkla humör osv. jag jämförde henne mycket med min sambo, vi hade mer gemensamt. Det enda min sambo kanske "vann" i först var att hon var sexigare, men även det tyckte jag minskade, de hade lite olika utseende men sedan kom jag på att jag var nog inte bara mer kär i den andra tjejen utanför sängen, utan även i sängen.
Jag blev verkligen kär i den andre tjejen, hon i mig, och så märkte min sambo det så det blev det en oerhörd drama, bråk skrik osv. Hon kastade ut den andre tjejen och dum nog som jag var stannade jag hos min sambo, nån slags lojalitet. Men det blev bara ännu argare och hon släppte inte grejen så jag lämnade henne med. Min exsambo ville vara i centrum av relationen, hon pallade inte att hamna halvt utanför.
är det för långt att läsa kan jag sammanfatta det med att först hade jag ett bra sexliv med en tjej jag älskade, sedan hade jag ett fantastiskt sexliv med två tjejer jag älskade, och sedan fick jag enbart minnet av relationen att runka till.
Så att ta in fler personer i sexlivet är bara kasst.