• Anonym (Bull)

    Frun/flickvän knullar annan

    Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

    Får han spruta henne i fittan?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (Badob)

    Eftersom hon inte använder annat preventivmedel så får hon köra med kondom. Ha så kul!

  • Anonym (?)

    Om min fru har eller skulle ha sex med någon annan än mig så åker hon ut med huvudet först, oavsett om hon använt kondom eller ej.

    Fattar inte vad det skulle spela för roll?

  • Anonym (Anonym)

    Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.

  • Anonym (Bull)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-02-19 19:20:19 följande:

    Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.


    +1
  • Anonym (exakt)
    Anonym (?) skrev 2019-02-19 19:20:06 följande:

    Om min fru har eller skulle ha sex med någon annan än mig så åker hon ut med huvudet först, oavsett om hon använt kondom eller ej.

    Fattar inte vad det skulle spela för roll?


    Jag håller med. Fast kondom är ändå att föredra om hon skulle vara otrogen, och man inte får reda på det. Att hon vänstrar är ju illa nog, men att ge mig könssjukdomar eller blir gravid med en annan man som hon sedan lurar mig att vara pappa till är ju ännu värre. Så kondom. Om jag måste välja.
  • Anonym (olof)

    Min fru är min fru. Henne rör ingen annan än jag!

  • share
    Anonym (Anonym) skrev 2019-02-19 19:20:19 följande:

    Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.


    Finns inget hetare än när hon kommer hem och visar en använd och kladdig fitta.
  • Anonym (Bull)

    Knullade en tjej vars man gillade att knulla henne nyknullad. Hon drog på sig trosorna direkt efter jag kommit i henne och skyndade hem. Jag vet inte om han ville slicka henne eller om hon bara ville visa honom att hon varit med någon annan.

    Vilket som, vi hade en kul kväll så långe det varade.

  • share

    Jag vill inte slicka, bara se det rinna, sedan knulla henne.
    Sist red hon älskaren tills han kom, reste sig direkt och kom
    hem till mig. Ångande, bara 15 minuter gammalt.

  • Anonym (Brrr)

    Har ni kollat för mycket porr eller? Fy fan vad vidrigt faktiskt.

Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan