• Flicka123

Hjälp

Hej. Min dotter är 4 veckor och har ätit mellan 120-180 var tredje vecka sen ungefär 2 veckor gammal.. mot kvällen mellan blir hon gnällig o sen börjar skriket som fortsätter ungefär hela nätterna fram tills hon somnar, men hon skriker inte i sträck. Hon går inte trösta på nått sätt förutom när man ger henne flaskan även om hon ätit sig mätt precis innan! Hon har ont i magen och ganska svårt o bajsa, varje dag masserar jag magen och använder mig av pysventil och då kommer mycket gaser ut och hon bajsar även. Jag använder miniform och Sempers magdroppar! Någon som haft liknande???

• Svar på tråden Hjälp
  • Flicka123

Hej. Min dotter är 4 veckor och har ätit mellan 120-180 var tredje timme sen ungefär 2 veckor gammal.. mot kvällen mellan blir hon gnällig o sen börjar skriket som fortsätter ungefär hela nätterna fram tills hon somnar, men hon skriker inte i sträck. Hon går inte trösta på nått sätt förutom när man ger henne flaskan även om hon ätit sig mätt precis innan! Hon har ont i magen och ganska svårt o bajsa, varje dag masserar jag magen och använder mig av pysventil och då kommer mycket gaser ut och hon bajsar även. Jag använder miniform och Sempers magdroppar! Någon som haft liknande???[/quote]

Svar på tråden Hjälp