• Anonym (fladdermustig så det står härliga till)

Ska man lägga ner dejting omman inte har STRECKFITTA?

Har förstått att detta är " a BIG ISSUE" för många killar i yngre generationer.

Blir nu tveksam till det här med att börja dejta igen.För herregud tänk om man träffar på en sån kille det första man gör? Tror min fitta skulle skrämma bort en sådan man omedelbums:(

Någon kvinna utan "streckfitta" som drabbats och fått ragget att sträcka sig efter spypåsen när trosorna åkt av?

Mycket man ska tänka på som kvinna...

• Svar på tråden Ska man lägga ner dejting omman inte har STRECKFITTA?
  • ostrobothnic
    STO skrev 2019-02-24 14:17:25 följande:

Nej. Är du inte klok?

Det är en annan tråd du bör läsa här.
  • Anonym (Nej?)

Alltså jag tillhör en ung generation, och har aldrig under mina år som sexuellt aktiv stött på en kille som är så pass porrskadad att han inte gillade mitt underliv. Då har jag både haft sex med 17 och 18 åringar när jag är 20 och jämnåriga. En kille ville kolla om se om jag ?va fin? där nere för vissa tjejer kunde se äckliga ut, han va ganska nöjd med det han såg och jag har då verkligen ingen streckmus. Har blygläppar som gärna står ut lite och en ganska stor kappa på klittan. Kan tillägga att jag haft sex med 16 pers från ?yngre generationen?.

• Anonym (Sara)
    Anonym (Nej?) skrev 2019-02-24 14:44:05 följande:

Alltså jag tillhör en ung generation, och har aldrig under mina år som sexuellt aktiv stött på en kille som är så pass porrskadad att han inte gillade mitt underliv. Då har jag både haft sex med 17 och 18 åringar när jag är 20 och jämnåriga. En kille ville kolla om se om jag ?va fin? där nere för vissa tjejer kunde se äckliga ut, han va ganska nöjd med det han såg och jag har då verkligen ingen streckmus. Har blygläppar som gärna står ut lite och en ganska stor kappa på klittan. Kan tillägga att jag haft sex med 16 pers från ?yngre generationen?.

Ville kolla om du var fin och bedömningen blev ganska fin. Hade en man sagt så till mig hade det vart tack och hej direkt!
  • Anonym (Nej?)
    Anonym (Sara) skrev 2019-02-24 14:47:03 följande:

Ville kolla om du var fin och bedömningen blev ganska fin. Hade en man sagt så till mig hade det vart tack och hej direkt!

Haha vi var ganska fulla och jag ville bara ligga så brydde mig inte så mycket, han ville ju ha mer nån vecka efteråt sen men det va jag som sa nej då.
  • Sgtwolf

Tror fittor är lite som kukar. De flesta är nöjd med det som erbjuds. Men vissa vill bara ha stora kukar andra vill ha streckfitta. Bara att gå vidare om det egna könet inte duger till just den personen. Det finns andra som skulle vara överförtjust att få "umgås" med det könet.

• Anonym (Anon)

Äh, det är mest osäkra porrskadade småpojkar som inte klarar av något annat än en helrakad streckfitta. Riktiga (heterosexuella) män gillar en fitta som den är, kvinnlig och vacker. Personligen vill jag se lite textur och unikhet, gärna med håret kvar, det är feminint. Helrakade streck är tråkigt.

• Elefantmannen2

Ja, givetvis. Bara att ge upp tanken om sex framöver. 

Kul att det äntligen blir lite jämställt i landet och dessa trådar. Det finns ju miljontals trådar där oroliga killar med mediankukar och låg självkänsla förbereder sig för ett liv i ofrivilligt celibat eftersom alla tjejer trånar efter monsterutrustning. 

Som tur är finns det ju en blommande verksamhet för intimkirurgi med stor erfarenhet numer. 

Som tur är finns det, precis som med kukar, vissa världsdelar där andelen eftertraktade könsdelar ligger långt över medel.

• Anonym (dacke)

Nu är jag en av dom som föredrar streck men har det gått så långt att man hamnar i säng så finns det tillräckligt med saker som klickat för att det ska spela nån roll.

• Mint

Vad är ens streckfitta? Är det bara att det inte hänger ut något utanför de yttre b-läpparna?

Svar på tråden Ska man lägga ner dejting omman inte har STRECKFITTA?