Anonym (June) skrev 2019-02-25 12:42:18 följande:
Älskar min sambo och han är väldigt fin att titta på, så attraktionen finns där! Men han har blivit tråkig och väldigt bekväm i sängen, han tar mindre i mig, är inte så intresserad av förspel eller variera sig. Alltid samma ställning eller att jag ger honom oralt. Måste be honom för att få oralt själv eller är mitt initiativ om det blir någon annan ställning. Detta har gjort att även jag har tappat lusten för att anstränga mig (varför klä upp sig i fina underkläder när han ändå inte ser det, eller varför försöka förföra honom i soffan när vi ser på film när han grymtar att han vill se färdigt på filmen och att det ändå inte är bekvämt att ha sex i soffan?)
Så JAG har inte tröttnat på sex med honom, men har tröttnat på det slags sex vi har!
Åhhhh vad jag känner igen det här!!!
Just för tillfället är jag singel och har varit ett bra tag och saknar närhet och sex sååå mycket!
Men i mina tidigare förhållanden har det varit precis så här. Efter ett tag försvinner uppvaktningen och det ska bara pang på.Att behöva be om det man vill ha, att ens partner inte längre vill upptäcka mig, blir oattraktivt.