• Anonym (Anneli)

    När kommer mensen efter skrapning?

    Fostret dog i magen i v 9, detta upptäckes i början av januari då den borde varit 12 veckor. Den kom aldrig ut av sig själv så det blev skrapning i februari.

    Någon som vet när mensen kommer igång igen efter en skrapning? Har nämligen inte fått den än och inga tecken på att den kommer heller och nu var det 3 veckor sen skrapningen. De blodiga flytningarna upphörde förra veckan, nu är det mest ljusrosa/ofärgade flytningar.

  • Svar på tråden När kommer mensen efter skrapning?
  • Anonym (Olika)

    Kan dröja jättelänge eller komma efter ca 4 veckor som en vanlig menscykel. Det beror på om och när man får äl efteråt. Många får inte äl direkt efter och då dröjer mensen. 3 veckor är ingenting.

  • frugr95

    Jag skrapades i oktober. Tog 5 veckor för mig att få min mens! :) sen efter det har min cykel varit regelbunden och upptäckte ÄL 7 veckor efter. Så det kom igång snabbt för mig. Men det tar olika tid för varje kvinna <3

  • Anonym (Anneli)

    Mensen kom idag. Lite mer än 4 veckor efter skrapningen. Ganska riklig blödning...

  • Anonym (Anneli)
    Anonym (Anneli) skrev 2019-03-06 22:14:18 följande:

    Mensen kom idag. Lite mer än 4 veckor efter skrapningen. Ganska riklig blödning...


    Mensen har typ ?tagit slut? nu... kan det ha varit mens eller någon blödning från skrapningen (gjorde för 4 veckor sen så troligtvis inte, eller?)
Svar på tråden När kommer mensen efter skrapning?