• RosieM

    Svagt plus eller synvilla?

    Hej på er!

    Jag och min man har försökt bli med barn i 1,5 år nu och har ett missfall i bagaget.

    Tog precis ett gravtest, bim -1. Vad tror ni? Är det ngt svagt där eller är det jag som hoppas sååå mkt och ser i syne?

  • Svar på tråden Svagt plus eller synvilla?
  • Irmisans

    Såg ett plus direkt innan jag läst frågan! Avvakta några dagar om du klarar och ta sen ett test till, eller en annan sort eller ett digitalt. Hoppas det blir ett starkare plus!


    Oplanerad Mamma
  • RosieM

    Åhhh jag hoppas hoppas!

    Känns lovande att någon annan också ser ngt där :)

    Tack för svar! Håller tummar och tår för starkare plus snart <3

  • RosieM

    Man vågar inte riktigt hoppas! Men ändå så gör man ju det. Är det äntligen vår tur?

    Ska testa igen om någon dag, köra ett digitalt test.

    Tack för era kommentarer!

  • RosieM

    Testade igen i förmiddags med veckoindikator: inte gravid.

    Känns som att det kanske inte är ngt då :(

    Däremot fortfarande ingen mens, skulle ha kommit i förrgår eller igår. Brukar alltid vara i tid.

    Dessutom haft som molvärk, mensvärk sen i söndags kväll. Brukar bara få det exakt när mensen kommer. Helt förvirrad nu! :S

  • RosieM

    Det var antingen synvilla eller väldigt tidigt mf - för idag kom mensen :?( När är det vår tur?! Man blir så ledsen och uppgiven. Men det var härligt att för en stund få leka med tanken på att få vara gravid 3

  • Nonameuser
    RosieM skrev 2019-02-28 16:40:25 följande:

    Det var antingen synvilla eller väldigt tidigt mf - för idag kom mensen :?( När är det vår tur?! Man blir så ledsen och uppgiven. Men det var härligt att för en stund få leka med tanken på att få vara gravid 3


    Jag beklagar, kära du :.( Håller tummarna för att ni får plus snart
Svar på tråden Svagt plus eller synvilla?