• Anonym (Vetintevadjagskatro)

    Otrohet?

    God kväll på er! Jag har varit tillsammans med min tjej i 3 månader nu. Vi båda  har sagt att vi tycker om varandra hur mycket som helst och vi aldrig känt så här snabbt att det känns så rätt allting. Vi bor i olika städer just nu, men vi har pratat om att flytta ihop inom ett rätt snar framtid. 
    Vi brukar snacka i telefon varje dag och berättar varje gång att vi saknar varandra jättemycket. 

    Men just nu säger magkänsla säger att något är fel...Hon ringer nästan aldrig mer och när vi ses på helgerna så är hon inte alls lika glad och mysig längre! Hon har även börjat att ha lösenord på telefonen samt att hon har den på sig hela tiden. Hon kan även låsa in sig på toan i ca 30 minuter med telefonen...

    En annan misstänksam sak är att jag hittade par använda trosor i hennes väska.
    Det har hänt några gånger den senaste tiden att jag inte hör någonting från henne på hela dagen. För mig ringer en hel del varningsklockor och min magkänsla säger att jag inte kan lita på den här tjejen...

    Jag har frågat henne om det är något som är fel men hon säger bara att det är mycket som händer i hennes liv nu och jag inte får tro att hon inte vill vara med mig.

    Vad har ni för tankar kring det här beteendet? Kan min magkänsla ha så fel? 

  • Svar på tråden Otrohet?
  • Anonym (felix)

    Dom nya vanorna omkring mobiltelefonen är ju tyvärr klassiska tecken på folk som har något dom vill dölja. Ni bor i skilda städer och har bara varit tilsammans i tre månader. Ni pratade om att allt var fantastiskt mellan er, intill det plötsligt inte var det mera.

    Skulle tro att hon dejtar andra parallellt med dig. .Därför händer det mycket i hennes liv. Hon vill vara med dig intill hon kanske finner någon bättre. Se nyktert på ert förhållande.

  • Anonym (Anonym)

    Ingen kvinna sitter på toaletten i 30 min !!! Något skumt sysslar hon med.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (felix) skrev 2019-02-26 22:57:24 följande:

    Dom nya vanorna omkring mobiltelefonen är ju tyvärr klassiska tecken på folk som har något dom vill dölja. Ni bor i skilda städer och har bara varit tilsammans i tre månader. Ni pratade om att allt var fantastiskt mellan er, intill det plötsligt inte var det mera.

    Skulle tro att hon dejtar andra parallellt med dig. .Därför händer det mycket i hennes liv. Hon vill vara med dig intill hon kanske finner någon bättre. Se nyktert på ert förhållande.


    Ursäkta mig, men som språknörd tycker jag det är fascinerande att du använder ordet "intill" istället för det korrekta "tills". Jag har aldrig varit med om det förut. Sorry om det är en helt ovidkommande kommentar i detta sammanhang, men var liksom tvungen :)
  • Anonym (felix)
    Anonym (Hm) skrev 2019-02-27 20:35:25 följande:
    Ursäkta mig, men som språknörd tycker jag det är fascinerande att du använder ordet "intill" istället för det korrekta "tills". Jag har aldrig varit med om det förut. Sorry om det är en helt ovidkommande kommentar i detta sammanhang, men var liksom tvungen :)
    Miljöskadad av 35 år i Danmark. Tillbaka till topic.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (felix) skrev 2019-02-27 21:00:55 följande:
    Miljöskadad av 35 år i Danmark. Tillbaka till topic.
    Word :)
  • Anonym (kiki)

    glöm henne även om det låter kort och hårt 
    När man inte inkluderar nån i sitt liv pga vad det nu kan vara oavsett vad är man inte viktig för de personerna. 

Svar på tråden Otrohet?