• Skärvan

Unga killar!?

Jag börjar mistänka att min fru söker unga killar för sex. Någon annan här som vet med sig att sin sambo/fru söker sig till yngre killar ? Blir ni avensjjuka eller rent av äcklade av det ?

• Svar på tråden Unga killar!?
  • Anonym (Black November)

Inte så, men åt andra hållet. Knullade själv en gift fru när jag var yngre.  Fan, hon var kåt och vild. Vilken skön känsla att spruta oskyddat i en annan mans fitta.
    Take care of your wife man.

• Skärvan
    Anonym (Black November) skrev 2019-03-02 14:46:37 följande:

Inte så, men åt andra hållet. Knullade själv en gift fru när jag var yngre.  Fan, hon var kåt och vild. Vilken skön känsla att spruta oskyddat i en annan mans fitta.

Det kan jag förstå men det beror ju lite på hur ung man är och hur gammal kvinnan är. Jag har själv legat med äldre kvinnor och tycker det var oerhört tändande och sexigt.
  • Anonym (zara)

Förstår inte varför hon skulle vilja ligga med mansbebisar. Dessutom är det ingen rättighet att ens partner är trogen.

• Anonym (Taskigt av henne.)
    Anonym (zara) skrev 2019-03-02 15:30:24 följande:

Förstår inte varför hon skulle vilja ligga med mansbebisar. Dessutom är det ingen rättighet att ens partner är trogen.

Bara för man är ung så är man inte en mansbebis.

Dessutom är det inte normalt att vara otrogen plus väldigt taskigt.

Inte normalt att ligga med någon när det är en stor åldersskillnad.

Det är ingen rättighet att våra otrogen
    Anonym (Taskigt av henne.) skrev 2019-03-02 16:37:09 följande:

Det är ingen rättighet att våra otrogen

Vara
  • ajsngggh

Hur många trådar ska du trolla idag med ditt "ingen rättighet" snack innan du tröttnar? 
  • Anonym (Black November)
    Skärvan skrev 2019-03-02 14:52:07 följande:
    Det kan jag förstå men det beror ju lite på hur ung man är och hur gammal kvinnan är. Jag har själv legat med äldre kvinnor och tycker det var oerhört tändande och sexigt.
    Jag var 25. Hon var väl nånstans 45 - 48, minns inte riktig. Var ONS, ganska onykter.  Men det var det bäste sexet imitt liv, tills då iaf. .  Hon använde spiral, och jag fick köra oskyddat. Glömmer det aldrig.
  • Skärvan

Handlar inte om att vara trogen. Skulle hon hitta en kille som hon vill ligga med så skulle jag inte hindra henne. Så med andra ord så är hon inte otrogen.
  • Skärvan
    Anonym (Taskigt av henne.) skrev 2019-03-02 16:36:28 följande:

Inte normalt att ligga med någon när det är en stor åldersskillnad.

Nej det kanske inte är normalt men måste allt vara det ? Varför kan folk inte få göra vad man vill utan att uppfattas som onormal ? Jag börjar bli nyfiken på vad som kommer efter att min fru haft sex med en ung kille. Kanske att vårt sex höjs till en ny nivå... vad vet jag.
  • Skärvan
    Anonym (Black November) skrev 2019-03-02 17:46:11 följande:

Jag var 25. Hon var väl nånstans 45 - 48, minns inte riktig. Var ONS, ganska onykter.  Men det var det bäste sexet imitt liv, tills då iaf. .  Hon använde spiral, och jag fick köra oskyddat. Glömmer det aldrig.

Låter som att din upplevelse av äldre blev väldigt lyckad. Kul, blir det så så hoppas jag att min fru kan göra någon ung kille glad och lycklig hon med men även att hon njuter och får en kick av det.
  • Anonym (wtf)
    Anonym (Black November) skrev 2019-03-02 14:46:37 följande:
    En annans mans fitta? Verkligen fräscht att se det så. Du sprutade i hennes fitta!
  • Anonym (Ung kille 22)

Jag tänder nästan bas på äldre kvinnor då jag gillar mogna kvinnor som vet vad dom gör och vad dom vill.

• Anonym (Nej)

Nej Kvinnor vill enbart ha äldre  inte unga killar 

• Anonym (Hunter)

Kan man få träffa frun din?

• Anonym (Öh?)

Beror på vad du menar med unga killar? För mig är 30 ungt.

Svar på tråden Unga killar!?