• faren

    Finns det någon som tror på reinkarnation?

    Ja, jag bara undrar, för jag känner ibland att jag är jag, men ändå någon annan. Helt sjuk känsla, jag vet.Men den är så otroligt påtaglig!

    Varje dag, känns det som att jag "tänker någons ananas tankar"? Jag är där på jobbet, och plötsligt börjar någon "annan" att säga till mig, olika saker. Nej. Jag har inga diagnoser, jag jobbar fulltid, och jag hör inte röster!

    Det känns mera som att jag är någon annan, i en annan tid? Jag vet inte hur jag skall förklara. Men jag kom till insikt, när jag kollade på programmet på SVT play, "de första svenskarna".

    Är lite skrämd, faktiskt. Har någon varit med om liknande?

    www.svtplay.se/video/21165363/de-forsta-svenskarna/de-forsta-svenskarna-sasong-1-avsnitt-1

  • Svar på tråden Finns det någon som tror på reinkarnation?
  • Aniiee

    Tror inte på reinkarnation. Däremot tror jag på livlig fantasi, för det är jag själv drabbad av.


    I have a growing lack of disgust for you
  • faren

    Nähh vad jag vet har jag inga diagnoser, men känner mig förvisso totalt utbränd. Kan det bero på det?

  • Anonym (Gå till läkare)

    Vet inte. Kan vara det.

    Har du fler symptomer?

  • Anonym (Zebbe)
    faren skrev 2019-03-02 16:40:07 följande:

    Ja, jag bara undrar, för jag känner ibland att jag är jag, men ändå någon annan. Helt sjuk känsla, jag vet.Men den är så otroligt påtaglig!

    Varje dag, känns det som att jag "tänker någons ananas tankar"? Jag är där på jobbet, och plötsligt börjar någon "annan" att säga till mig, olika saker. Nej. Jag har inga diagnoser, jag jobbar fulltid, och jag hör inte röster!

    Det känns mera som att jag är någon annan, i en annan tid? Jag vet inte hur jag skall förklara. Men jag kom till insikt, när jag kollade på programmet på SVT play, "de första svenskarna".

    Är lite skrämd, faktiskt. Har någon varit med om liknande?

    www.svtplay.se/video/21165363/de-forsta-svenskarna/de-forsta-svenskarna-sasong-1-avsnitt-1


    Jag ska berätta något nu som många kommer få en resonans av men förkasta .

    Det du upplever är en annan version av dig själv.
    Du i din högre form (själ) väljer innan du föddes vem du ska födas av, vart, och vilka uppdrag du vill ta på dig m.m.
    Sedan när du lever i den version av dig just nu på jorden måste du se till att bli medveten om dina förvalda uppdrag och försöka klara av de.

    Varje gång du dör väljer du att återfödas med nya utmaningar som du har valt innan du föddes. Det är det du känner igen. Alltså din tidigare version.

    När du (själen) slutat anta utmaningar och erkänner dig besegrad av dina utmaningar och blir ödmjuk kommer du bli ett med skaparkraften och få evigt liv när tiden är mogen för det på jorden.

    Hänger du med?
Svar på tråden Finns det någon som tror på reinkarnation?