• Nyfikenmanstockholm

Stora blygdläppar

Hej jag är en man som tänder väldigt mycket på stora blygdläppar och en stor klitoris. Det behöver inte möjligtvis sitta på samma kvinna :)

Är det någon här inne som vet om det finns någon bra kontaktannons sida jag kan gå in på och lägga in en annons?

Eller till och med kan finnas någon kvinna här inne som känner sig manad? Om man nu får vara så fräck!

Tacksam för svar och tips!

• Svar på tråden Stora blygdläppar
  • Anonym (?)

Ett forum för småbarnsföräldrar och familjeliv kanske inte är riktigt rätt sida att kolla på....

• Nyfikenmanstockholm

Ja det verkar vara ganska mycket annat som söks här oxå. Så min fråga kanske inte var helt fel ute? Och det är ganska mycket sex & samlevnads frågor här tycker jag!?

• Anonym (me)

jag har båda och är stolt över de

• Anonym (Fru)

Klittan normal men mina inre läppar hänger ut mkt.Ännu mer vid upphetsning.Tänkte operera dom i unga år men vet nu hur dom uppskattas och det är häftigt att visa man hur jag drar isär dom.

• Anonym (Bengt)
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-10 09:55:32 följande:

Klittan normal men mina inre läppar hänger ut mkt.Ännu mer vid upphetsning.Tänkte operera dom i unga år men vet nu hur dom uppskattas och det är häftigt att visa man hur jag drar isär dom.

Vilken tur att du inte gjorde det, älskar stora blygdläppar ska snart få njuta av några.
  • Anonym (Fru)
    Anonym (Bengt) skrev 2019-04-10 10:04:02 följande:
    Vilken tur att du inte gjorde det, älskar stora blygdläppar ska snart få njuta av några.
    Tack! Med din fru?
  • Anonym (Bengt)

Jaaaa bara älskar dom.

• Anonym (Fru)
    Anonym (Bengt) skrev 2019-04-10 10:06:22 följande:

Jaaaa bara älskar dom.

Härligt när det är så! Min man gillar att jag låter andra leka med mina.
  • Anonym (Bengt)
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-10 10:07:40 följande:
    Härligt när det är så! Min man gillar att jag låter andra leka med mina.
    Då  skulle du komma hit så kan jag få njuta av dina med.
  • Anonym (Fru)
    Anonym (Bengt) skrev 2019-04-10 10:09:58 följande:
    Då  skulle du komma hit så kan jag få njuta av dina med.
    Vad skulle din fru tycka om det?
Svar på tråden Stora blygdläppar