Hjälp
Hej. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 5 år. Vi har nu en 9 månaders son tillsammans. Båda ville ha barn! Nu till saken, Min sambo kör sitt eget race, när vår som skriker så tar han inte upp honom utan säger stt han får lära sig (han skriker bara när han är hungrig och trött) om han trillar och slår sig blir han arg om jag vill trösta för att han ska härdas. Han glömmer byta blöja och glömmer ge mat. Och sitter hellre med mobilen än att leka med sin son. Han tar sonen i 5 min och gullar, sedan är det tillbaka med mobilen. Han har varit med på lekplatsen 1 gång. När sambon jobbar tar jag nätterna för att han jobbar, när sambon är ledig tar jag nätterna för att han är ledig. Han vill inte göra något med oss på sina lediga dagar ? för åhhh det är ju min lediga dag?. Han sticker och träffar kompisar utan att höra med mig om jag kanske har nått planerat eller om jag vill ha egentid, han hade tom bokat en resa som jag fick reda på dagen innan. Och när han kommer hem från jobb SKA han sova för det har varit så jobbigt, och då sover han ca 2-5 timmar. Men värsta av allt är att när vår son skriker så skiter han i det totalt. Och förutom det är det jag som gör allt här hemma. Vet inte vad jag ville med detta, men kanske vill höra hur gör era barns pappor? Leker dom? Tröstar dom? Tar dom initiativ? Kan tillägga att sambon är 30+