• Nellaaa

    Bra billiga vagnar

    Hej!

    Jag väntar barn till augusti men håller på att förbereda allt redan nu. Just nu letar jag efter en barnvagn, gärna komplett med ligg- och sittdel samt bilstol. Har ni några tips på snygga, bra och billiga? Och bra sidor att leta på!

  • Svar på tråden Bra billiga vagnar
  • GAndrea

    Facebook! Kolla begagnat. Skriv ut en sökes annons med allt du vill ha med. Sen åk och kolla på det så att det är fräscht. Du har gott om tid på dig till augusti!

  • Nellaaa
    GAndrea skrev 2019-03-05 11:43:22 följande:

    Facebook! Kolla begagnat. Skriv ut en sökes annons med allt du vill ha med. Sen åk och kolla på det så att det är fräscht. Du har gott om tid på dig till augusti!


    Tack! Bra tips! Jag har inte gått ut offentligt än om graviditeten så sökesannonsen får vänta liiiiite till, men jag sökte på barnvagn och det finns ju hur mycket som helst!! ????
  • GAndrea
    Nellaaa skrev 2019-03-05 12:07:45 följande:

    Tack! Bra tips! Jag har inte gått ut offentligt än om graviditeten så sökesannonsen får vänta liiiiite till, men jag sökte på barnvagn och det finns ju hur mycket som helst!! ????


    Nej, det kanske är lite dumt då. Men kolla blocket också ;)

    När vi plussade med tvåan så kollade jag en gång i veckan efter syskonvagn. Hittade en emmaljunga väldigt tidigt i graviditeten men slog till ändå! Priset var rätt.

    Har du vänner/familj som har barn så fråga dem senare också vilka/vad de har varit nöjd med. Åker till en affär och kollar känns alla vagnar bra. Det är när man haft en vagn ett tag som man märker vad man stör sig på eller är nöjd med.
Svar på tråden Bra billiga vagnar