får man ta med sig snus i Dubai?
som rubriken lyder, får man ta med snus till Dubai? Någon som varit i dubai och tagit med sig snus?
har googlat men hittar inte riktigt någon pålitlig information.
som rubriken lyder, får man ta med snus till Dubai? Någon som varit i dubai och tagit med sig snus?
Min svägerska fick lämna snus och cigg när hon kom dit. Vakterna vid gränsen var stenhård.
Jag har bara varit där transit på Dubai International, och då var det aldrig några problem med att ha med sig några dosor. Kontrollerna görs direkt efter att ha stigit av flyget, så bör väl funka att även lämna flygplatsen och gå in i landet med snus på sig. Sen beror säkert på mängden.
Vi har rest dit i 10 års tid och maken har alltid haft massa snus med sig. Både i resväska och handbagage.
Tillägger att alla killar jag känner som varit i Dubai har haft snus med sig och ingen har stött på patrull under alla dessa år.
Min svägerska fick lämna snus och cigg när hon kom dit. Vakterna vid gränsen var stenhård.
Jag har haft cigaretter i handbaget, heller inga problem under alla år. De säljer cigg i Dubai så vad skulle vara grejen med det?
Varför helt enkelt inte bara låta bli att ta med dig det?!
är det värsta som kan hända att dom tar mitt snus? För det är ok. men vill inte bli typ fängslad eller utskickad ur landet .
Jag har haft cigaretter i handbaget, heller inga problem under alla år. De säljer cigg i Dubai så vad skulle vara grejen med det?
Inga problem vi var där över jul och hade med i två resväskor.