• Anonym (Undrar)

    Vad fick ni göra på det första besöket vid fertilitetsutredning?

    Som rubriken lyder :)

  • Svar på tråden Vad fick ni göra på det första besöket vid fertilitetsutredning?
  • Anonym (.)

    Jag(kvinna) fick väga mig, gynundersökning med ultraljud, min man fick lämna spermaprov och sen tog de blodprov på oss båda har jag för mig.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (.) skrev 2019-03-12 06:40:24 följande:

    Jag(kvinna) fick väga mig, gynundersökning med ultraljud, min man fick lämna spermaprov och sen tog de blodprov på oss båda har jag för mig.


    Tack för svar! Jag har precis gjort en gynundersökning med ultraljud och min kille har lämnat spermaprov, fast på en annan enhet. Haha! Undra om vi måste göra om det. Blodprov ser jag fram emot dock! Vad kollar man i det, vet du det? :)
  • Anonym (-07)

    VUL och hälsosamtal. Eftersom man ska ta blodproven dag 3 och 21 gjorde jag det andra dagar. Man kollar LH,TSH, FSH, AMH, Prolaktin, progesteron.

  • Anonym (.)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-03-12 07:54:46 följande:

    Tack för svar! Jag har precis gjort en gynundersökning med ultraljud och min kille har lämnat spermaprov, fast på en annan enhet. Haha! Undra om vi måste göra om det. Blodprov ser jag fram emot dock! Vad kollar man i det, vet du det? :)


    Första blodprovet man tar kollar de väl äggreserv och så att man är frisk, inte har hiv eller hepatit och sånt. Det var längesen vi Gjorde det så minns inte riktigt haha.
Svar på tråden Vad fick ni göra på det första besöket vid fertilitetsutredning?