• Äldre 20 Mar 00:07
    2642 visningar
    60 svar
    +1
    60
    2642

    Vad har ni för erfarenheter av teledejting?

    Jag brukar ringa till ett ställe som har seriös dejting över telefon och har pratat i några veckor med en kille som jag börjar få känslor för. Vi bor ca 50 mil ifrån varann och jag skulle vilja åka och träffa honom men vet inte om jag vågar. Vet inte hur han ser ut eller vad han heter på riktigt men när vi pratar så känns det så himla bra. Senaste åren har jag bara swipat människor på typ Tinder vilket jag är sååå less på.

    Har ni liknande erfarenheter?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-20 00:22
    Ps. Blev lite fel kategori :D är inte sex jag är ute efter, vill ju ha en seriös relation

  • Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter av teledejting?
  • Äldre 20 Mar 10:50
    #1

    Vet inte vad han heter? Det var ett intressant sätt att umgås. Varför så mystisk?

  • Äldre 20 Mar 15:42
    #2
    Dr Nail skrev 2019-03-20 10:50:15 följande:

    Vet inte vad han heter? Det var ett intressant sätt att umgås. Varför så mystisk?


    Man är anonym när man ringer dit, man säger inte sitt riktiga namn och så.
    Vi har bara pratat på dejtinglinjen, han säger att han inte vill ge ut sitt namn och nummer innan vi har träffats. Anledningen till det är att han har varit med om några saker, så han är försiktig.
  • Anonym (Missa­kissen­)
    Äldre 20 Mar 15:50
    #3
    Liselott81 skrev 2019-03-20 15:42:58 följande:

    Man är anonym när man ringer dit, man säger inte sitt riktiga namn och så.

    Vi har bara pratat på dejtinglinjen, han säger att han inte vill ge ut sitt namn och nummer innan vi har träffats. Anledningen till det är att han har varit med om några saker, så han är försiktig.


    Hur kan du då veta att han bor i närheten där du bor? Han ska ju bara säga det och så stämmer d inte!
  • Äldre 20 Mar 18:02
    #4
    Anonym (Missakissen) skrev 2019-03-20 15:50:08 följande:
    Hur kan du då veta att han bor i närheten där du bor? Han ska ju bara säga det och så stämmer d inte!
    När vi pratade på hans privata kod så berättade han vilken stad han bor i. Tror inte han ljuger om det. 50 mil är ju ganska långt ändå..
  • Äldre 21 Mar 22:18
    #5

    Åhhh känner mig deppig.. ikväll berättade han att han blev medlem på linjen för att han mest känner sig ensam och vill prata med andra och att han inte är intresserad av nåt mer seriöst Gråter

  • Äldre 28 Mar 22:10
    #6

    Nu har jag börjat prata med en annan kille får hoppas att det leder någon vart..

    Haaallllåååå, är det ingen som har testat teledating ?!

  • Äldre 1 Apr 21:35
    #7

    Helloo nej vad e det för hemsida

  • Anonym (Rödlu­van)
    Äldre 2 Apr 05:25
    #8

    Intressant.

    Många på dessa linjer är fejkpersoner som får betalt. Har träffat någon som jobbat med detta och även sett annonser för denna typ av jobb.

    Tror det är fler tjejer som är fejk dock. Den killen du pratar med kan ju vara äkta....

  • Äldre 7 Apr 19:10
    #9
    Ohhyeahh skrev 2019-04-01 21:35:59 följande:

    Helloo nej vad e det för hemsida


    https://samtalslinjen.com  kolla själv Glad
  • Äldre 7 Apr 19:28
    #10
    Anonym (Rödluvan) skrev 2019-04-02 05:25:10 följande:

    Intressant.

    Många på dessa linjer är fejkpersoner som får betalt. Har träffat någon som jobbat med detta och även sett annonser för denna typ av jobb.

    Tror det är fler tjejer som är fejk dock. Den killen du pratar med kan ju vara äkta....


    Jo vet att det finns såna linjer men den här är inte så. Det finns inga betalda "telefonvärdinnor" utan det är ett seriöst ställe. Är för folk som vill prata med andra om vanliga saker, inget sex och sånt
Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter av teledejting?