• Äldre 20 Mar 11:51
    2433 visningar
    3 svar
    3
    2433

    Bästa MVC Stockholm?!

    Hit me med ert bästa MVC i Stockholm! Gärna nära pendeltåg (odenplan, Stockholm city, södra station eller älvsjö). Viktigt med bra bemötande, gärna möjlighet att göra ultraljud/kub på plats samt bra läkare. Gick förut på Mama Mia söder och var nöjd men fanns inga tider på över 1 månad och min bm hade slutat och det är en viss omväg så tänkte kolla nån annan! Hit me!!

  • Svar på tråden Bästa MVC Stockholm?!
  • Äldre 20 Mar 12:31
    #1
    +1

    BB Stockholm i Mood !
    Jag testade gå på Mama Mia Söder men tycker inte alls det var samma proffsiga och underbara bemötande som på BB Stockholm. Lokalerna är mkt bättre också.
    (Gick med första barnet på Mood, med andra hade typ inga tid i hela sthlm så hamnade på Mama Mia Söder, men bytte efter RUL till Mood igen och är supernöjd där)

  • Äldre 11 Apr 14:09
    #2
    isofija skrev 2019-03-20 12:31:52 följande:

    BB Stockholm i Mood !

    Jag testade gå på Mama Mia Söder men tycker inte alls det var samma proffsiga och underbara bemötande som på BB Stockholm. Lokalerna är mkt bättre också.

    (Gick med första barnet på Mood, med andra hade typ inga tid i hela sthlm så hamnade på Mama Mia Söder, men bytte efter RUL till Mood igen och är supernöjd där)


    Tack för tipset!! Ska testa det! Ligger ju dock lite ocentralt för att vara så centralt men hittade inget annat MVC vid någon pendeltågsstation i city...
  • Tue 21 Jan 2020 10:49
    #3
    druvan52 skrev 2019-04-11 14:09:43 följande:
    Tack för tipset!! Ska testa det! Ligger ju dock lite ocentralt för att vara så centralt men hittade inget annat MVC vid någon pendeltågsstation i city...
    Det är i och för sig gångavstånd från både Centralen och från T-Östermalmstorg.

    Vet någon hur Mama Mia på Karlavägen är?
Svar på tråden Bästa MVC Stockholm?!