• Anonym (Bisexuell tjej)

    Jag är sexuellt attraherad av min väninna

    Hej alla jag behöver eran hjälp akut.

    Jag har en när vän/ väninna som jag känt i 13 år hon och jag har alltid varit nära vänner prata om allt haft så roligt tillsammans som vänner men jag har ett problem, jag har alltid på nåt sätt vart sexuellt attraherad av henne och blivit värre med åren till och med fått känslor som kommer och går. Vissa perioder måste jag ta avstånd av henne säga att jag har fullt upp för inte såra henne eller så för jag inte vågar såga som det är. Men hon vet att jag är bisexuell och velat prata med mig ibland om det och hon själv sagt att hon har kysst tjejer och tycket tjejer är fina osv osv men inte vela ha sex med dom på det sättet. Men samtidigt tar hon upp ämnet med mig då å då och ler och ser lurig ut, ibland söker hon min närhet vill ligga i ens famn. Hon säger ofta att att det bara är mig hon kan vara sig själv med prata allt med och lita på.

    Hur tänker ni om detta?

    Hjälp mig

  • Svar på tråden Jag är sexuellt attraherad av min väninna
  • Gästman

    Tycker du ska säga som det är och vara ärlig mot dig själv och henne. Vem vet hon kanske känner lika gentemot dig och då är ju alltför och fröjd

    Lycka till!

  • Anonym (Bisexuell tjej)

    Hon lever med sin pojkvän sen 5 år tillbaka kan jag tillägga, men dom har haft det upp och ner väldigt länge riktigt tufft i relationenen.

  • Anonym (Bisexuell tjej)

    Sen är jag livrädd att sabba en fin vänskap oxå i fall jag säger något osv:(

  • Gästman

    Förstår hur du tänker men tänk om ni är intresserade båda två utan att våga säga något till varandra? Ibland måste man våga satsa för att vinna något eller någon.

  • Anonym (Bizz)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-20 19:02:37 följande:

    Sen är jag livrädd att sabba en fin vänskap oxå i fall jag säger något osv:(


    Tänk dig noga för.
    Hade min väninna gjort närmanden mot mig så hade vänskapen varit över.
  • Anonym (Bi-killen)

    Jag vet hur du känner,jag har varit i samma sits,med en väldigt bra killkompis,men till slut så visade sig med att båda hade samma känslor för varandra,nu har vi varit tillsammans i fem år.

    Vi är lika kära i dag som vår ?första dejt?

  • Anonym (Bisexuell tjej)

    Vet knappt hur jag ska våga säga det och när och hur. Tanken gör mig så nervös :(

  • Anonym (Bizz)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-20 19:43:03 följande:

    Vet knappt hur jag ska våga säga det och när och hur. Tanken gör mig så nervös :(


    Du ska naturligtvis inte klampa in i deras relation!
  • Anonym (Bi-killen)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-20 19:43:03 följande:

    Vet knappt hur jag ska våga säga det och när och hur. Tanken gör mig så nervös :(


    Har du provat att smeka henne över ryggen när hon ligger i din famn?då får du ju en reaktion om hon gillar det så märker du det,annars så kan du ju skylla på att du tröstar henne,det låter som hon söker närhet.
Svar på tråden Jag är sexuellt attraherad av min väninna