• Fågelmamma

Undrar

Vet inte exakt när jag ska ha min mens, för tiden mellan ägglossning och mens har tidigare varierat mellan 10-14 dagar när jag för några år sedan mätte under flera års tid.

Nu ammar jag fortfarande lite, så de gånger jag haft mens och äl har de varit korta. 8-12 dagar.

Nu är jag på dag 14 och känner mig gravid. Illamående, svettas, fryser, huvudvärk, molvärk samt ont i brösten.

Känner igen det sen de 2 ggr jag varit gravid innan. Brukar aldrig känna så annars. Hade inget grav test för 2 dagar sedan så tog äl test för nyfikenheten skull. Det var starkt.

Köpte sedan rfsu stickor, 25 i känslighet. De enda jag fick tag i. Tog i morse, inget eller eventuellt ett väldigt väldigt svag streck om jag vågar tro på det... Fick gå ut i dagsljus och kolla och såg då ett streck till i vissa lägen. Dåligt på bild dock. De ska ju fick tas från bim o framåt. Tog även ett äl test, men denna gången gav det inget utslag?..

Hade en förhoppning om att de skulle kunna förutspå en graviditet då det gav utslag dagen innan.

Väntar på posten och ett testa tidigt, de är en känslighet på 10! Så det borde väl ge utslag?

Förvirrad.. Hur kan jag känna så mkt men inget visar sig? Samt vad gjorde äl testet utslag på? Brukar bara få på äl dagen, övriga dagar är det inte ens en skugga till ett streck till

Svar på tråden Undrar