• Anonym (1sta)

Penisavgjutning, erfarenheter/vilken ska jag välja?

Hejsan!

Jag tänkte köpa ett kit för att göra en penisavgjutning, har aldrig testat detta förut och vill naturligtvis ha ett bra resultat, gärna första gången eftersom att jag måste beställa kit ????

Det finns dock 2 märken av välja mellan, ett som heter "clone-a-Willy" och ett som heter "cloneboy".

Är det någon som har något gott att säga om den ena eller den andra? Varför man ska välja just den sorten? Och kanske något allmänt tips inför avgjutningen?

Fridens!

• Svar på tråden Penisavgjutning, erfarenheter/vilken ska jag välja?
  • Nonym

Kommer inte ihåg vilket märke jag och mannen köpte när vi gjöt av hans, men det bästa tipset jag kan ge dig är att köpa extra formmassa (snabbstelnande alginat) från en hobbyaffär i samma veva som du köper hem resten..

Första gången vi försökte gjuta blev inget bra alls (tog tre gånger innan blandningen på alginatet blev bra) och extra alginat är billigt, sen är det bra om du har hjälp.. alginatet stelnar fort, och det är lagom lätt att stå och blanda sånt under tidspress samtidigt som du försöker ha världens stånd

• Anonym (man)

Köpte ett kit och tänkte överraska frun med en naturlig dildo, funkade inte alls att hålla ståndet samtidigt som man joxade med alla grejer.
    Mitt råd är att göra det tillsammans så en är fokuserad på det praktiska och den andre på ståndet.

Svar på tråden Penisavgjutning, erfarenheter/vilken ska jag välja?