• Millnear

    Vilken scanner/kopiator/utskrivare rekommenderas?

    Hej, har länge känt ett behov att köpa en "utskrivare" (venne vad det heter x'D) där jag kan skriva ut blanketter från datorn....Och så vill jag även ha möjligheten att kopiera blanketter....plus scanna teckningar så att de kommer in i datorn så att jag kan färglägga dem.

    Så vill gärna få tips vad nån som täcker dessa behov och är inte löjligt dyra (dvs för tusentals kronor)

    Länka helst så att jag har lättare att finna det ni rekommenderar. Tack:)

    Obs...Vill helst ha möjligheten att beställa den via internet...Annars ska den finnas nere i Skåne kring Lund trakterna

  • Svar på tråden Vilken scanner/kopiator/utskrivare rekommenderas?
  • Millnear

    Upp :) vill verkligen ha tips...Är lost vilken man bör köpa

  • Fontana

    Undrar om du har fått tag på någon skrivare än? Det var ju ett tag sedan du ställde frågan. Jo, det heter skrivare - om den bara ska skriva ut, eller multifunktionsskrivare om den också ska kunna kopiera och scanna.

    Om du bor i närheten av Lund föreslår jag att du åker ut till köpcentrumet Nova, där finns både Elgiganten och MediaMarkt (inte inne i själva köpcentrumet utan i byggnaderna runt omkring). Där finns säkert säljare som kan hjälpa dig.

    Jag hittade de här två exemplen hos Elgiganten.se:

    www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-och-tillbehor/HPOJ5232/hp-officejet-5232-aio-blackstraleskrivare-vit

    En bläckstråleskrivare (färgutskrift) till ett fantastiskt rea-pris!

    www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-och-tillbehor/HPM28WMF/hp-laserjet-pro-m28w-mono-aio-laserskrivare-vit

    En svart/vit laserskrivare, kanske lite bättre kvalitet, tänkt för lite större uppgifter ärn bläckstråleskrivaren ovan.

  • Millnear
    Fontana skrev 2019-04-20 13:41:07 följande:

    Undrar om du har fått tag på någon skrivare än? Det var ju ett tag sedan du ställde frågan. Jo, det heter skrivare - om den bara ska skriva ut, eller multifunktionsskrivare om den också ska kunna kopiera och scanna.

    Om du bor i närheten av Lund föreslår jag att du åker ut till köpcentrumet Nova, där finns både Elgiganten och MediaMarkt (inte inne i själva köpcentrumet utan i byggnaderna runt omkring). Där finns säkert säljare som kan hjälpa dig.

    Jag hittade de här två exemplen hos Elgiganten.se:

    www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-och-tillbehor/HPOJ5232/hp-officejet-5232-aio-blackstraleskrivare-vit

    En bläckstråleskrivare (färgutskrift) till ett fantastiskt rea-pris!

    www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-och-tillbehor/HPM28WMF/hp-laserjet-pro-m28w-mono-aio-laserskrivare-vit

    En svart/vit laserskrivare, kanske lite bättre kvalitet, tänkt för lite större uppgifter ärn bläckstråleskrivaren ovan.


    Tack för att du tog dig tid att svara och hjälpa mig:) får kolla upp de två du länkade.

    Har inte hunnit köpa en än. Verkligen på tiden att jag gör det ;Du

    Ha en bra dag
Svar på tråden Vilken scanner/kopiator/utskrivare rekommenderas?