• Äldre 27 Mar 16:10
    271 visningar
    2 svar
    2
    271

    Tips på sol och bad :)

    Hejsan

    Jag och min mamma har nyligen börjat en ny tradition där vi nu försöker åka iväg på en sol och bad-semester tillsammans!

    Vi båda älskar att bada, förra året var debut för snorkling (inte med dykarutrustning utan de billiga man köper) och vi älskade det! 

    Förra sommaren åkte vi till Kroatien och vill testa ny plats! Vi är helt nya på denna typ av semester så har inte varit någon annanstans när det gäller den typen av resor.

    Ingen av oss är såna som gillar typiska turistplatser som ex Palma i Mallorca, men min mamma vill verkligen åka till Mallorca nån gång men mer icke-turistig stad.
    Sen pratade min moster och tipsade om Azorerna (portugal) men där är det inte så varmt och om jag läst rätt kallare vatten.

    Är det någon som har tips? Allt emottages med varmt hjärta! 
    Gärna något där man kan leta fram lite mer rimliga priser.

    Prismässigt för flyg bör vara upp till 4000kr per person så det är överkomligt :)

    Tacksam för tips :D 
    (gärna där man kan snorkla också då vi tyckte så mycket om det)

  • Svar på tråden Tips på sol och bad :)
  • Äldre 27 Mar 16:32
    #1
    +1

    Miami med norwegian. Är man flexibel med flyg kommer man grymt billigt undan. Flyget tar inte sådär överdrivet långt tid heller jämfört med om man flyger till San Fransisco eller L.A (som också har fantastiska bad/sol möjligheter)

  • K med lilla E
    Mon 1 Apr 2019 15:32
    #2
    +1

    Vi älskar Turkiet och åker dit varje år i juni, solsäkert och trevligt och billig shopping och underbar mat Solig

Svar på tråden Tips på sol och bad :)