• Anonym (Regis­tret)
    Äldre 28 Mar 08:50
    456 visningar
    16 svar
    16
    456

    Kommer hon vara otrogen?

    Hon är många, många år yngre, och oskuld.
    Sen när hon "vaknat upp" sexuellt, hur stor risk att hon vill testa andra?

  • Svar på tråden Kommer hon vara otrogen?
  • Äldre 28 Mar 09:01
    #1
    +1

    Tror du verkligen att NÅGON har svaret på det? Ingen vet, inte vi, inte du och inte hon..
    Behandla henne väl så ökar troligheten i att hon kommer att vilja stanna hos dig!

  • Anonym (Regis­tret) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 09:04
    #2

    Det här är ju Familjeliv. Det är här man får svar.

  • Äldre 28 Mar 09:07
    #3
    +1

    Kanske vill hon testa andra, men behöver inte betyda att hon är otrogen. Hon kanske lämnar först.

  • Anonym (Regis­tret) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 09:25
    #4

    Ja. Hon kommer nog tillbaka sen.

  • hellot­here87
    Äldre 28 Mar 09:39
    #5

    Du verkar vara slut i huvudet, så det beror på hur fort hon "vaknar" för nu verkar ni vara på samma nivå mentalt sett (gissar på att hon är 15 år).

  • Anonym (Regis­tret) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 09:41
    #6

    Haha, du vet inget.

  • Äldre 28 Mar 10:55
    #7

    Många kvinnor nöjer sig med en monogam relation och är nöjd att stanna i samma relation.

    Hur hon är kan ingen veta. Är du rätt person så är hon nöjd med dig och stannar.

    Men du bör givetvis tänka på att många förhållanden inte håller. Man växer ifrån varandra, nån tappar sexlusten, man vill olika saker, en vill inte ha barn, man blir kär i någon annan osv osv osv - vilket inte är särskilt konstigt.

  • Anonym (Pelle­)
    Äldre 28 Mar 11:28
    #8

    Om hon är väldigt ung och du mycket äldre så självklart finns möjligheten att hon en dag vill ha en jämnårig kille.

    Men det betyder inte per automatik att hon kommer vara otrogen.

  • Anonym (jösse­s)
    Äldre 28 Mar 11:57
    #9
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 08:50:34 följande:
    Hon är många, många år yngre, och oskuld.
    Sen när hon "vaknat upp" sexuellt, hur stor risk att hon vill testa andra?
    Många år yngre och oskuld? Så vad pratar vi? Du är 30 och hon 16? Då lär hon så småningom hitta en annan. Det handlar inte om att "vakna" sexuellt och vara otrogen. Det handlar nog mer om din arrogans:
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 09:25:32 följande:
    Ja. Hon kommer nog tillbaka sen.
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 09:41:43 följande:
    Haha, du vet inget.



  • Anonym (Regis­tret) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 12:15
    #10
    Anonym (jösses) skrev 2019-03-28 11:57:36 följande:
    Många år yngre och oskuld? Så vad pratar vi? Du är 30 och hon 16? Då lär hon så småningom hitta en annan. Det handlar inte om att "vakna" sexuellt och vara otrogen. Det handlar nog mer om din arrogans:
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 09:25:32 följande:
    Ja. Hon kommer nog tillbaka sen.



    Gissa på du. Du har fel.
  • Anonym (jösse­s)
    Äldre 28 Mar 12:20
    #11
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 12:15:01 följande:
    Gissa på du. Du har fel.
    Så här: vill man ha seriösa svar, så bör man vara seriös själv. Och kanske lite vänlig? Du är varken eller. Du verkar vara en otrevlig kille, och det är nog DÄR som haken ligger. Ja, hon kommer träffa en annan. När hon mognad.
  • Anonym (Regis­tret) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 12:34
    #12
    Anonym (jösses) skrev 2019-03-28 12:20:44 följande:
    Så här: vill man ha seriösa svar, så bör man vara seriös själv. Och kanske lite vänlig? Du är varken eller. Du verkar vara en otrevlig kille, och det är nog DÄR som haken ligger. Ja, hon kommer träffa en annan. När hon mognad.
    Du måste skämta. Tror du jag är såhär mot henne? Nej, jag kände av tonen här ganska snabbt, och då kändes det ok att vara lite otrevlig själv.
  • Anonym (jösse­s)
    Äldre 28 Mar 12:46
    #13
    +1
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 12:34:14 följande:
    Du måste skämta. Tror du jag är såhär mot henne? Nej, jag kände av tonen här ganska snabbt, och då kändes det ok att vara lite otrevlig själv.
    Nej, du behöver inte alls vara "så här" mot henne. Men om du sitter och är arrogant i ett forum mot främlingar, så är det kanske din personlighet? Den kommer lysa igenom så småningom. 

    Nu vet jag ju inte i vilket spann av ålder ni befinner er i. Men är du 50 och hon 20 så lär hon tröttna rejält på en, i hennes ögon, gubbe. Om du inte är stenrik förstås. 

    Är du typ 35 och hon 16, så begriper jag inte ens vad du vill ha ut av förhållandet. Förutom sex då. Ni har ingenting gemensamt livserfarenhetsmässigt sett.

    Du snackar om att du väcker hennes sexualitet. Det där begrep jag inte ens. Du tror att så fort du har legat med henne så vill hon ha mer och mer och mer? Och dessutom ränna utanför relationen och jaga karlar?


  • Äldre 28 Mar 13:00
    #14
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 12:34:14 följande:

    Du måste skämta. Tror du jag är såhär mot henne? Nej, jag kände av tonen här ganska snabbt, och då kändes det ok att vara lite otrevlig själv.


    Kanske för att DU började med otrevlig ton?

    För övrigt har du fått några bra och neutrala svar. Ägna dig åt dom istället.
  • Anonym (man)
    Äldre 28 Mar 15:00
    #15
    Anonym (Registret) skrev 2019-03-28 09:04:26 följande:

    Det här är ju Familjeliv. Det är här man får svar.


    Kanske det, men svaren man får är ju i par med hur man ställer frågan. Din fråga är lite som att fråga vad det kommer bli för väder i april 2056.
  • Anonym (Jill)
    Äldre 28 Mar 15:11
    #16

    När hon vaknat upp sexuellt?? Här får man ju inte bara lite pedofilvarning..

  • Anonym (Man 40)
    Äldre 29 Mar 18:09
    #17

    Behöver man fråga det uppenbara?

    Hur gammal är du och hur gammal är hon. Vi kan väl börja där om du vill ha vettiga svar.

  • Anonym (U)
    Äldre 29 Mar 18:45
    #18

    Lika stor risk som en kvinna som inte var oskuld är otrogen.

    Beror mer på individen än antalet partners om någon är otrogen eller ej.

Svar på tråden Kommer hon vara otrogen?